Opskrift med oksekød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2009

Diana...

LotteN skriver:

jeg må sige i kommer med super gode forslag alle mand... tror jeg vil smide dem i et word dokunment, så jeg altid har dem..

Kunne man måske ikke lave en "side>" hvor man kan ligge sine opskrifter ind, så kan man altid gå derind og kigge, hvis man mangler lidt inspiration? jeg synes altid vi kører i det samme herhjemme, så ville være lælkkert med noget nyt

Det var faktisk en god ide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2009

Plysbjørnen

Diana/Claus skriver:

Græsk farsbrød

250g hakket oksekød

250g hakket svinekød

1 dl ris

1 æg

1 dl mælk

salt/peber

2 spsk persille

1 fed hvidløg

1 løg

100 g feta ost

Farsen:

Risene koges. Kødet blandes i en skål sammen med ris, mælk, æg, salt og peber.

Fyldet:

Blend persille, hvidløg, løg og fetaost sammen.

Den første halvdel af farsen skal lægges i bunden af et fad og i midten af farsen lægges fyldet hvor der efter det skal dækkes med det sidste fars.

I ovnen ved 200 grader i 1 time.

Tilbehør: nogle lækre kartofler og salat.

Mums det lyder godt nok lækkert... Selv om jeg ikke bryder mig om fetaost (tror jeg, har vist aldrig smagt det)...

Anmeld

9. januar 2009

Diana...

Trold skriver:

Mums det lyder godt nok lækkert... Selv om jeg ikke bryder mig om fetaost (tror jeg, har vist aldrig smagt det)...

Jeg kan heller ikke lide feta Men man kan ikke smage de i den blanding det gør alle tingene sammen får bare den lækreste smag og det ikke tørt eller noget som fars tit bliver synes jeg... Og så det bare super nemt og lave guf guf det skal prøves

Anmeld

9. januar 2009

Plysbjørnen

Diana/Claus skriver:

Jeg kan heller ikke lide feta Men man kan ikke smage de i den blanding det gør alle tingene sammen får bare den lækreste smag og det ikke tørt eller noget som fars tit bliver synes jeg... Og så det bare super nemt og lave guf guf det skal prøves

det tror jeg, jeg vil så... Men skal nok bare ikke fortælle manden det, han stejler så...

Betina

Anmeld

9. januar 2009

Diana...

Trold skriver:

det tror jeg, jeg vil så... Men skal nok bare ikke fortælle manden det, han stejler så...

Betina

De skal ikke vide alt griner...

Anmeld

9. januar 2009

Plysbjørnen

Diana/Claus skriver:

De skal ikke vide alt griner...

Nej det er nemlig det, og han er meget sibet når det gælder mad...

Det skal helst være bøf med bløde løg og spejlæg det hele...

Ikke for det han vil gerne tabe sig også, men der er grænser for hvad jeg må prøve at lave...

Anmeld

9. januar 2009

Diana...

Trold skriver:

Nej det er nemlig det, og han er meget sibet når det gælder mad...

Det skal helst være bøf med bløde løg og spejlæg det hele...

Ikke for det han vil gerne tabe sig også, men der er grænser for hvad jeg må prøve at lave...

Typisk dansk mad griner sådan er min kæreste han er ikke kræsen overhoved ikke men jeg får tit den i hoved skal ha nogen kartofler med brun sovs el ja det jo ikke som min mormors mad griner og jeg er bare ikke til typisk dansk mad kan godt li det er lidt let.

Anmeld

9. januar 2009

Plysbjørnen

Diana/Claus skriver:

Typisk dansk mad griner sådan er min kæreste han er ikke kræsen overhoved ikke men jeg får tit den i hoved skal ha nogen kartofler med brun sovs el ja det jo ikke som min mormors mad griner og jeg er bare ikke til typisk dansk mad kan godt li det er lidt let.

Det er nemlig det, har nogen opskrifter på noget indisk halløj, det må jeg ikke lave for der skal banan i...

Har også forslået at vi kunne prøve noget Lene Hanson, men nej for man må jo ikke få kød og kartofler samtiddig...

Typisk ham

Anmeld

9. januar 2009

Diana...

Trold skriver:

Det er nemlig det, har nogen opskrifter på noget indisk halløj, det må jeg ikke lave for der skal banan i...

Har også forslået at vi kunne prøve noget Lene Hanson, men nej for man må jo ikke få kød og kartofler samtiddig...

Typisk ham

Griner så må han da bare fjerne bananerne griner... og så kan han da selv lige koge en kartoffel til sig selv hvis det sgu være griner. min kæreste er ikke så vild med ris el han kan god li det men synes bare det kedeligt så nå vi skal ha ris laver han selv en portion pasta til griner.

Anmeld

9. januar 2009

Plysbjørnen

Diana/Claus skriver:

Griner så må han da bare fjerne bananerne griner... og så kan han da selv lige koge en kartoffel til sig selv hvis det sgu være griner. min kæreste er ikke så vild med ris el han kan god li det men synes bare det kedeligt så nå vi skal ha ris laver han selv en portion pasta til griner.

Det eneste min kæreste kan lave selv i et køkken er spejlæg og brassede kartofler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.