Shhh. Frederic skal have en lillebror/søster...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Kløver

Mor til Frederic skriver:

helt klart vi må finde en dag...

Nu har vi snakket så meget sammen herinde, så mon ikke det er på tide vi får sat ansigt på hinanden...

jo det synes jeg bestemt, det kunne være så hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

twinboys

hele hjemmet er i forvandling...

En kæde reaktion er startet og manden har nu indset at sælge vores elsked gamle nissan patrol 4*4 fra '87...

Skuret udenfor skal isoleres færdig, så fryser'n kan komme derud - da den står inde i stuen pt.

Når fryser'n er ude, skal hele stuen vendes/rykkes rundt, trækkes nye antennekabel mm oppe på loftet - hænge vores store fladskærm op (som kun har stået en del mdr nu) - flytte lydanlæg rundt.

Så den stationære computer skal ind i stuen og så er lillefis's værelse ryddet og klar...

Når vi ved køn skal der et andet gulvtæppe på, gardiner mm.

Dertil har ve en rumdeler i soveværelset med mapper til vores papire i, den skal tømmes og mapperne skal ind til computer - rumdeler ud, for der skal vuggen stå i vores soveværelse..

Sikke en smøre...

Bygge rede? nej bare oprydning...

smiler der sker noget i det lille hjem

Anmeld

4. september 2011

Christina.78

Næææhhhh, har først lige set det...hvor dejligt for Jer...og sikke en smuksak det bliver...

Anmeld

4. september 2011

mariamiss6

Ja, må så lige melde mig under denne gruppe...

Aner intet og kan intet huske fra sidste gang, da vores skønne frederic bliver 3 år her den 3 sep. Og han kom jo ud via pks pga tværleje...

Men jer jeg er venner med på fb, shh...

Vi vil ikke sige det til nogen før end vi har fået det helt bekræftiget af lægen, men test'ene herhjemme er positiv - ingen tvivl der...

Men er nok 5-6 uger henne, så der kan nå at ske meget endnu...

TILLYKKEEEEEEEEEEE!!!!!! 

Jeg ved det må være store sager for jer  

Ih hvor godt :D

Anmeld

4. september 2011

1000Ben

Aner intet og kan intet huske fra sidste gang, da vores skønne frederic bliver 3 år her den 3 sep. Og han kom jo ud via pks pga tværleje...

Vi vil ikke sige det til nogen før end vi har fået det helt bekræftiget af lægen, men test'ene herhjemme er positiv - ingen tvivl der...

Kæmpe tillykke herfra 

Knus 

Stefanie

Anmeld

4. september 2011

Pigent

Tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.