Shhh. Frederic skal have en lillebror/søster...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

birthee

Tillykke!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Mor til Frederic og Freya

twinboys skriver:

thi hi

hele hjemmet er i forvandling...

En kæde reaktion er startet og manden har nu indset at sælge vores elsked gamle nissan patrol 4*4 fra '87...

Skuret udenfor skal isoleres færdig, så fryser'n kan komme derud - da den står inde i stuen pt.

Når fryser'n er ude, skal hele stuen vendes/rykkes rundt, trækkes nye antennekabel mm oppe på loftet - hænge vores store fladskærm op (som kun har stået en del mdr nu) - flytte lydanlæg rundt.

Så den stationære computer skal ind i stuen og så er lillefis's værelse ryddet og klar...

Når vi ved køn skal der et andet gulvtæppe på, gardiner mm.

Dertil har ve en rumdeler i soveværelset med mapper til vores papire i, den skal tømmes og mapperne skal ind til computer - rumdeler ud, for der skal vuggen stå i vores soveværelse..

Sikke en smøre...

Bygge rede? nej bare oprydning...

Anmeld

21. august 2011

Laulund87 skriver:

Ej hvor fedt! Stort tillykke

tak ven...

Anmeld

21. august 2011

Dansker I Holland

Stort tillykke med den lille spire Hvor er det godt at I ikke har fået solgt barnevognen endnu Hehe... Den kinesiske kalender sagde til mig at jeg fik en pige mere (hende jeg har nu på 9 mdr imorgen) og det passede hehe...

Anmeld

21. august 2011

Tanja. skriver:

eeeeejjjjjjjjjjjjjjjjj kæmpe tillykke

hvor er du sød...

Anmeld

21. august 2011

birthee skriver:

Tillykke!!!

tak..

Anmeld

21. august 2011

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Stort tillykke med den lille spire Hvor er det godt at I ikke har fået solgt barnevognen endnu Hehe... Den kinesiske kalender sagde til mig at jeg fik en pige mere (hende jeg har nu på 9 mdr imorgen) og det passede hehe...

Ja der var nok en mening med at ingen kom som lovet og kigge på den... Lidt spøjst...

Den står nu inde på kommende lillefis's værelse med regnslag over, div voksi'er, pusletaske osv...

Ja her passed den ikke sidst, for ud kom frederic... Så det er spændende om den passer denne gang...

En dreng mere ville nok heller ikke være slemt, det har vi jo prøvet før og kender til..

Anmeld

21. august 2011

Dansker I Holland

Mor til Frederic skriver:

Ja der var nok en mening med at ingen kom som lovet og kigge på den... Lidt spøjst...

Den står nu inde på kommende lillefis's værelse med regnslag over, div voksi'er, pusletaske osv...

Ja her passed den ikke sidst, for ud kom frederic... Så det er spændende om den passer denne gang...

En dreng mere ville nok heller ikke være slemt, det har vi jo prøvet før og kender til..

Ja det er så dejlig nemt hvis det er det samme køn barn man får igen, for så har man jo alle tingne hehe.. Men nu får vi at se smiler... Hvad siger din søn til det? Er han glad ?

Anmeld

21. august 2011

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Ja det er så dejlig nemt hvis det er det samme køn barn man får igen, for så har man jo alle tingne hehe.. Men nu får vi at se smiler... Hvad siger din søn til det? Er han glad ?

Vi venter lidt med at sige det...

Tøjmæssigt er det ligemeget hvad køn det er... Da min svigerinde har en dreng fra jan. 08 - og en pige fra maj 09. Hendes veninde har en pige fra nov 08 og en dreng fra 09. Og så frederic fra sep 08. så vi har tøj alibitum...

Også fordi vi har købt meget, da frederic har hel anden kropsbygning end de andre...

Anmeld

21. august 2011

Dansker I Holland

Mor til Frederic skriver:

Vi venter lidt med at sige det...

Tøjmæssigt er det ligemeget hvad køn det er... Da min svigerinde har en dreng fra jan. 08 - og en pige fra maj 09. Hendes veninde har en pige fra nov 08 og en dreng fra 09. Og så frederic fra sep 08. så vi har tøj alibitum...

Også fordi vi har købt meget, da frederic har hel anden kropsbygning end de andre...

Hehe ok Ja det lyder som rigtig godt så Smiler... Jeg fortalte ikke mine to ældste tøser noget før man kunne se at jeg havde mave.. Ellers er det lidt svært for dem og forholde sig til det hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.