Tasken til fødegangen, hjææælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.362 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. august 2011

mika.F

Yes, kunne godt bruge nogle gode ideer til hva jeg vil blive glad for at have med af ting til mig selv og til dagene efter fødslen, skal være indlagt 14 dage.. Indtilvidere har jeg: trusser, en stor blød skjorte og toilet tasker på listen.. Men synes ikke det virker helt rigtigt, må ha overset noget, jeg ved bare sjovt nok ikke hvad..... Nogen der kan hjælpe? ^^,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

svanen73

Bærbar, mobil + opladere
Tøj og hjemmesko til dig og far
Vandrejournal
Tøj til bebs
Sengetøj til bebs

Anmeld

18. august 2011

Lise

14 dage  Det var ikke så lidt...

Joggingbukser!!! Blødt og rart tøj, generelt.

Læsestof

Musik

Anmeld

18. august 2011

cash83

Jeg havde tøj til mig selv, baby, toilettaske,dyne til bebs, bleer (det fik vi så derude), STORE bind, masser af kage og sodavand...tror det var det... var der kun 8 timer så fik jo ikke brug for halvdelen

Held og lykke

Anmeld

18. august 2011

Mor til Mike

mika.F skriver:

Yes, kunne godt bruge nogle gode ideer til hva jeg vil blive glad for at have med af ting til mig selv og til dagene efter fødslen, skal være indlagt 14 dage.. Indtilvidere har jeg: trusser, en stor blød skjorte og toilet tasker på listen.. Men synes ikke det virker helt rigtigt, må ha overset noget, jeg ved bare sjovt nok ikke hvad..... Nogen der kan hjælpe? ^^,

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/pakkeliste/tasken-til-foedslen.htm  

Anmeld

18. august 2011

serinasmor

bind !!! store og ekstra sugende (men så tynde du kan holde ud at have dem på )

creme og shampoo

bukser    bløde og behagelige

ammeindlæg og en behagelig bh

tshirt med bryst adgang = ammevenlig

mobil og oplader

computer og oplader

noget at læse i

kamera

lidt tøj til den lille

hvordan kan det være du skal være der så længe ??

og hvordan gik det med de der måske veer tidligere ... er det gået i sig selv

Anmeld

18. august 2011

Topp

badesuttere - hvide strømer og deres beskidte gulve og hvide lagner er en GRIM sammensætning

Anmeld

18. august 2011

mika.F

serinasmor skriver:

bind !!! store og ekstra sugende (men så tynde du kan holde ud at have dem på )

creme og shampoo

bukser   bløde og behagelige

ammeindlæg og en behagelig bh

tshirt med bryst adgang = ammevenlig

mobil og oplader

computer og oplader

noget at læse i

kamera

lidt tøj til den lille

hvordan kan det være du skal være der så længe ??

og hvordan gik det med de der måske veer tidligere ... er det gået i sig selv

Orv ja, bind havde jeg ikk lige tænk på, men har kun et mærke jeg kan tåle, ikke sikkert hospitalet lige har den, så det var ret smart tænkt! Tøjet bliver det ikke til andet end det jeg ankommer i udover en skjorte, jeg kan på ingen måde passe noget af det jeg har fra før, ikke endnu hvertfald, er bleve aaalt for bred... . Bærbar har jeg ikke men mobil og oplader kan jeg klare... . En bog var en god ide, er komplet læsenørd..... Hehe... Skal være der så længe fordi jeg er under opsyn og paragraf 50 undersøgelse, men da den sagsbehandler der havde min sag er stoppet og der først kommer en ny i september, så står eller falder alt på hospitalets udtalelse.....:/ ville helst gerne bare hjem i trygge rammer så snart amningen er godt igang... Men sådan er det jo.... Mine måske veer dukker stadig op engang imellem, ca 2-3 gange i timen.... Stakkels kæreste mand der farer op og tror jeg skal føde hver gang jeg rynker panden og pruster sjovt..

Anmeld

18. august 2011

Mettefpigen

Skal også være indlagt i noget tid så har også lavet en liste:

Tøj til baby+mig+far, læbepomade, shampoo, børste, tandbørste, tandpasta, bind, håndklæder, toiletpapir, roll-on, kamera, blade, mad+slik, babytæppe, bleer, vådservietter, sutter, telefonliste, småpenge, mobil, oplader, klip klapper eller hjemmesko.

Anmeld

18. august 2011

mika.F

Topp skriver:

badesuttere - hvide strømer og deres beskidte gulve og hvide lagner er en GRIM sammensætning

Hmmmm, klipklappere? Håber på at komme i vand, og forhåbentlig føde i vand, men hvis jeg skal op engang imellem og tjekkes, så er det vel smarter med klipklappere end med sokker... ^^

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.