Risiko for blodprop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

Lunae

Anonym skriver:

Men jeg går ud fra du tog indsprøjtninger 2 gange dagligt og gik med støtte strømper under hele processen .. og hvordan havde du det da du fik at vide at det med blodpropper og sådan ?

Med Venlig Hilsen Mig

Jeg fik først konstateret genfejlen efter min gravditet og har derfor ikke haft særlige forhold under graviditeten! Lægerne anbefaler mig s
Dog på det kraftigste, at jeg under fremtidige graviditeten følger proceduren med ekstra opfølgning, lægebesøg og blodfortyndende medicin.

Man kan have to grader af faktor v leiden. Enten heterozygot eller homozygot. Hvis du er hetero, så har du kun et halvt gen beskadiget, men er du homo, så er det hele genet og der er derfor garanti for, at du giver genet videre til dine børn! Hvad er du?

Jeg er homozygot og burde derfor være i højrisiko for blodpropper. Lægerne mener, at jeg har været heldig, men jeg har både taget p-piller, fløjet over atlanten og været gravid uden tegn på blodpropper eller andet! Så man kan være heldig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Okay, men der har ikke været noget efter hun var blevet mor?

Er lidt bekymret for det, men gør det selvfølgelig for mit eget helbred, men for søren det lyder da ikke særlig rart

Nej, hun har ingen problemer haft siden sine graviditeter - den sidste er 6 år siden  Det eneste er jo, at hun ikke må tage p-piller 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.