Anonym skriver:
Undskyld jeg er lidt nysgerrig, men har nogen fra din familie haft blodpropper under graviditet eller efter? for jeg var som sagt til denne samtale med en overlæge igår og han fortalte at det nok endte med støttestrømper og sprøjter resten af tiden som gravid, hvilket ikke lød særlig sjovt ! Hvordan klarede dydig igennem alt det her!?
nej ingen blodproppen i familien.. lægerne siger det er pga p-pille brug inden graviditen at jeg fik min..
jeg blev indlagt og der fik jeg afvide jeg skulle stikke mig med den sprøjte kl 8 og kl 18 hver dag resten af graviditeten ca 3 mdr. hvis ikke jeg kunne det ville der komme en hver dag på de tidspunkter og gøre det..
har altid været bange for nåle men hade det også sådan at jeg ikke ville være lås fast til at være hjemme på de tidspunketer så fik taget mig sammen og lærte imens jeg var indlagt at gører det selv..
har brugt støttestrømper resten af graviditen og 2 mdr. efter de 2 mdr efter sku jeg også stikke mig men kun 1 gang om dagen..
har lidt men den dag idag efter blodproppen da mit ene ben er lidt større ind det andet.. det vil det være altid. lægen siger at jeg kan gå med støttestrømper hvis det er træls for mig med det ben men vil heller ha det er det lidt størrer ind at gå med de strømper
Hvis/når jeg bliver gravid igen skal jeg gå med støttestrøpper under graviditeten og stikke mig igen med den sprøjte hver dag..
hvis der er flere spørgsmål så spørger bare håber mine svar kan hjælpe lidt 
Anmeld