elektronik og væsker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. januar 2009

ivfmarie

er ikke en god kombination ...

Det har jeg bevis på - TO beviser faktisk!!

En mobiltelefon der er vasket ved 40 grader, og en bærbar med en kop kaffe i...!

Flot gået kone .

Heldigvis har jeg jo min egen personlige IT-support, og han fik flyttet hardisken til en ny comp, så jeg mistede ingen data - fedt nok.
Det er lidt værre med min tlf... den er sgu nok færdig. Øv, der havde jeg min kalender, så nu kan jeg intet huske! F.eks har jeg en fridag i dag - det fandt jeg ud af da jeg mødte kl 8! Flot igen, kone .

Marie... nyder en "bonus"-fridag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2009

Helle30

Arj Ivfer - undskyld men: Looool. Det er altså lidt morsomt det med fridagen. Jeg kan lige se det for mig.
Den med mobilen har jeg også lavet. 40 grader i 1 t. og 43 min. og så var den mobilos død. Enkelte taster virkede efter et døgn på radiatoren, men det holder jo ikke i længden. Nu har Sofie arvet den, og hun har tilsyneladende ingen problemer med at modtage opkald.
Men det er jo ikke så skidt, at det ikke er godt for noget: Nu kan du, med rimelig samvittighed, suse på udsalg og købe en federe tlf. - for man kan jo ikke undvære det lille dyr vel?.

- Helle

Anmeld

9. januar 2009

Anja

Jeg har engang lavet den med en fjernbetjening og en 60 graders vask incl forvask ! Den lå til tørre et par døgn, så puttede jeg batterierne igen og den virkede fint ! Den virker stadig den dag i dag - det er vel 5 år siden nu at den blev grundigt vasket

Anmeld

9. januar 2009

Marco2

Jeg tabte min i toilettet ... Og jeg tog batterier og simkort ud, lod den tørre på radiatoren UDEN at røre taster overhovedet i nogle dage, og den virker også stadig..

Ag

Anmeld

9. januar 2009

bette

Marco2 skriver:

Jeg tabte min i toilettet ... Og jeg tog batterier og simkort ud, lod den tørre på radiatoren UDEN at røre taster overhovedet i nogle dage, og den virker også stadig..

Ag

hahaha det har jeg også gjort. min overlevede også.. sært nok egenltlig.. dog måtte batteriet lige give lidt op.. hehe

ivf.... hahaa en sorry men den med fridagen kunne jeg ikke lade være med at grine af...
men dejligt du ikke mistede noget mht data og com + kaffe..
hehe synes du den var langsom siden den skulle have noget koffein

Anmeld

9. januar 2009

Loggidut

harhhhh...for helvede da IVF

Anmeld

9. januar 2009

Plysbjørnen

ivfmarie skriver:

er ikke en god kombination ...

Det har jeg bevis på - TO beviser faktisk!!

En mobiltelefon der er vasket ved 40 grader, og en bærbar med en kop kaffe i...!

Flot gået kone .

Heldigvis har jeg jo min egen personlige IT-support, og han fik flyttet hardisken til en ny comp, så jeg mistede ingen data - fedt nok.
Det er lidt værre med min tlf... den er sgu nok færdig. Øv, der havde jeg min kalender, så nu kan jeg intet huske! F.eks har jeg en fridag i dag - det fandt jeg ud af da jeg mødte kl 8! Flot igen, kone .

Marie... nyder en "bonus"-fridag

Er næsten helt ked af at sige det, men det er altså en af de bedre...

Jeg må ærligt tilstå jeg har aldrig prøvet nogen af delene... men nu har jeg så heller ikke en bærbar, men har da hørt at væske i et tastatur kan slå en alm computer ihjel også, men ved det ikke... Men det er da godt du ikke mistede noget data...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.