arghhh... den halsbrand, hjææælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

TrineMine86

mamiolvi skriver:

Det er kun o perioder jeg har lidt af halsband, heldigvis, men mest om aften-- Prøv at lade vær at ligge dig ned efter du har spist.. jeg har brugt at sutte på bolcher, syntes det har hjulpet mig...

ja jeg plejer også at kunne lindre det, når jeg sad op, men lige nu er det lige meget om jeg sidder eller ligger, så ryger mavesyren direkte op i munden af mig, og det kan også komme flere timer efter sidste måltid..

heldigvis har det også kun været i perioder her, dog har det aldrig været så slemt som nu, håber inderligt at denne periode snart slutter

bolcher.. Mmmm.. det lyder lækkert heh, det skal absolut afprøves

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

mamiolvi

TrineMine86 skriver:

ja jeg plejer også at kunne lindre det, når jeg sad op, men lige nu er det lige meget om jeg sidder eller ligger, så ryger mavesyren direkte op i munden af mig, og det kan også komme flere timer efter sidste måltid..

heldigvis har det også kun været i perioder her, dog har det aldrig været så slemt som nu, håber inderligt at denne periode snart slutter

bolcher.. Mmmm.. det lyder lækkert heh, det skal absolut afprøves

Hals brand er bare SÅ frygtelig.. og min kæreste kan slet ikke sætte sig ind i det... jeg har sommetider for at falde i søvn , suttet på en HALS bolche, ved det kan være farligt hvis man falder i søvn,men mig har det virket på...

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

TrineMine86 skriver:

jamen jeg bruger også balancid, og de plejer at fungere super fint for mig, men det er ligesom om at de er stoppet med at virker, til trods for at jeg plejer at kan nøjes med 1 tabl. af gangen og nu tager 2 af gangen, så hjælper de ikke det fjerneste

hmm, har aldrig hørt om det der flydende noget, kan man købe det allesteder??

tak for svaret

Flydende Gaviscon kan du købe på apoteket... 500ml koster midt 70'erne... Mener min kæreste gav 73 kr... 

Anmeld

19. august 2011

MaybeBaby

TrineMine86 skriver:

hej i skønne damer

ihh er ved at gå ud af mit gode skind, har så meget halsbrand for tiden, prøver alt for at få det til at gå væk, tygger endda halsbrandstabletter som en gal... intet virker..

nogle af jer der lige har en mirakelkur jeg kan prøve?

eller bare nogen der også lider meget af det, som kan finde lindring i et eller andet??

føler til tider at jeg er helt ved at blive kvalt i det

Uuuuh, jeg kender ALT til det. Pludselig så går det helt op og lukker for muligheden for at trække vejret. Her er mine absolutte bedste bud: til i løbet af dagen, hvis man lige får en smule halsbrand af at stå med hovedet nedad eller lign. Cocio!!! Der er SIMPELTHEN ikke noget der virker bedre på min halsbrand, og jeg har altid et lager hvis jeg så får min obligatoriske aftenhalsbrand, så er det kun gaviscon i tyggetablet, der virker! Dem kan du få på apoteket. 20'stk for 43 kr, så begge dele er jo ret så billige ideer som du kan prøve. Gaviscon lægger et skumlag oven på mavesyren, og tager du dem 1/2 time inden du går i seng, forhindrer de mavesyren i at løbe op

Anmeld

19. august 2011

TrineMine86

MaybeBaby skriver:

Uuuuh, jeg kender ALT til det. Pludselig så går det helt op og lukker for muligheden for at trække vejret. Her er mine absolutte bedste bud: til i løbet af dagen, hvis man lige får en smule halsbrand af at stå med hovedet nedad eller lign. Cocio!!! Der er SIMPELTHEN ikke noget der virker bedre på min halsbrand, og jeg har altid et lager hvis jeg så får min obligatoriske aftenhalsbrand, så er det kun gaviscon i tyggetablet, der virker! Dem kan du få på apoteket. 20'stk for 43 kr, så begge dele er jo ret så billige ideer som du kan prøve. Gaviscon lægger et skumlag oven på mavesyren, og tager du dem 1/2 time inden du går i seng, forhindrer de mavesyren i at løbe op

åhh 1000 tak for de super muligheder  nu er de to af jer der har nævnt det der Gaviscon, så det må jeg absolut få anskaffet  og COCIO uhmm i LOOOVE it  det må jeg også bare prøve

endnu engang tak for de gode råd og ha´ en super weekend

Anmeld

19. august 2011

maryjane

Eh, det eneste jeg gør er at drikke en smule mælk når det bliver for slemt. Det hjælper et stykke tid.

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

MaybeBaby skriver:

Jeg prøvede faktisk Gaviscon tyggetablet - lige da jeg fik den i munden og tyggede på den, måtte jeg ud og kaste det op igen, synes det var så ubehageligt at det svulmede helt op i munden... Badre... 

Tidligere havde jeg prøvet med flydende og det hjalp bare ikke... nu prøver jeg det igen, og det virker fantastisk til natten... 

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

Min jordemoder fortalte faktisk også at man kunne spise rå kartofler i stave når man har halsbrand da det er basisk... Jeg har ikke prøvet det selv... 

Anmeld

19. august 2011

MaybeBaby

TrineMine86 skriver:

åhh 1000 tak for de super muligheder  nu er de to af jer der har nævnt det der Gaviscon, så det må jeg absolut få anskaffet  og COCIO uhmm i LOOOVE it  det må jeg også bare prøve

endnu engang tak for de gode råd og ha´ en super weekend

Ja, og du vil elske Cocio endnu mere, når den lige tager toppen af halsbranden. glæder mig til at høre en update

Anmeld

19. august 2011

MaybeBaby

Mira0911 skriver:

Jeg prøvede faktisk Gaviscon tyggetablet - lige da jeg fik den i munden og tyggede på den, måtte jeg ud og kaste det op igen, synes det var så ubehageligt at det svulmede helt op i munden... Badre... 

Tidligere havde jeg prøvet med flydende og det hjalp bare ikke... nu prøver jeg det igen, og det virker fantastisk til natten... 

Ja, det er klart en tilvænning med de der tygge nogle, men ih hvor det altså virker. Og jeg synes man hurtigt vænner sig til det. Men nu har du jo også døjet med kvalme, så kan snildt forestille mig, at det hurtigt kunne blive for meget for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.