arghhh... den halsbrand, hjææælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.956 visninger
21 svar
1 synes godt om
18. august 2011

TrineMine86

hej i skønne damer

ihh er ved at gå ud af mit gode skind, har så meget halsbrand for tiden, prøver alt for at få det til at gå væk, tygger endda halsbrandstabletter som en gal... intet virker..

nogle af jer der lige har en mirakelkur jeg kan prøve?

eller bare nogen der også lider meget af det, som kan finde lindring i et eller andet??

føler til tider at jeg er helt ved at blive kvalt i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

SaNiNa

prøv med tyggegummi det var der en jordemoder som forslog til mig ude på syghuset og det virke i et vis omgang, eller ingefær det skulle også være godt

Men det er jo nok fordi den lille presser så meget nu at svællet står åben hele tiden.

Anmeld

18. august 2011

akskovmose

Min svigerfar kom med et gammelt husråd, som han bruger, og han døjer meget med halsbrand.. Mandler, 3-4 stk af dem og ganske kort tid efter er halsbranden forsvundet.. 

Annette

Anmeld

18. august 2011

Mira0911

Hvilke tyggetabs bruger du? 

Jeg selv lider enormt meget af halsbrand døgnet rundt... 

For at lindre det, bruger jeg Balancid.. Det tager lige toppen... Til natten bruger jeg flydende Gaviscon og det er virkelig vidunder midlet også til om dagen... 

Der er også Galieve... 

Anmeld

19. august 2011

SaNiNa

akskovmose skriver:

Min svigerfar kom med et gammelt husråd, som han bruger, og han døjer meget med halsbrand.. Mandler, 3-4 stk af dem og ganske kort tid efter er halsbranden forsvundet.. 

Annette

Mandler har jeg også prøvet, men syntes ikke rigtig det virker.

Anmeld

19. august 2011

TrineMine86

Sanne og Nicklas skriver:

prøv med tyggegummi det var der en jordemoder som forslog til mig ude på syghuset og det virke i et vis omgang, eller ingefær det skulle også være godt

Men det er jo nok fordi den lille presser så meget nu at svællet står åben hele tiden.

uhh tyggegummi, se der var en ting jeg ikke har prøvet  det vil jeg da afprøve om det virker her hos mig, 1000 tak

ja det er da sikkert derfor..

Anmeld

19. august 2011

TrineMine86

akskovmose skriver:

Annette

tak for forslaget  har desværre prøvet med mandler, og synes det blev meget værre af det  måske min krop bare er lidt underlig hehe..

Anmeld

19. august 2011

TrineMine86

Mira0911 skriver:

For at lindre det, bruger jeg Balancid.. Det tager lige toppen... Til natten bruger jeg flydende Gaviscon og det er virkelig vidunder midlet også til om dagen... 

Der er også Galieve... 

jamen jeg bruger også balancid, og de plejer at fungere super fint for mig, men det er ligesom om at de er stoppet med at virker, til trods for at jeg plejer at kan nøjes med 1 tabl. af gangen og nu tager 2 af gangen, så hjælper de ikke det fjerneste

hmm, har aldrig hørt om det der flydende noget, kan man købe det allesteder??

tak for svaret

Anmeld

19. august 2011

TrineMine86

Mira0911 skriver:

Der er også Galieve... 

jamen jeg bruger også balancid, og de plejer at fungere super fint for mig, men det er ligesom om at de er stoppet med at virker, til trods for at jeg plejer at kan nøjes med 1 tabl. af gangen og nu tager 2 af gangen, så hjælper de ikke det fjerneste

hmm, har aldrig hørt om det der flydende noget, kan man købe det allesteder??

tak for svaret

Anmeld

19. august 2011

mamiolvi

TrineMine86 skriver:

hej i skønne damer

ihh er ved at gå ud af mit gode skind, har så meget halsbrand for tiden, prøver alt for at få det til at gå væk, tygger endda halsbrandstabletter som en gal... intet virker..

nogle af jer der lige har en mirakelkur jeg kan prøve?

eller bare nogen der også lider meget af det, som kan finde lindring i et eller andet??

føler til tider at jeg er helt ved at blive kvalt i det

Det er kun o perioder jeg har lidt af halsband, heldigvis, men mest om aften-- Prøv at lade vær at ligge dig ned efter du har spist.. jeg har brugt at sutte på bolcher, syntes det har hjulpet mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.