Bum bum, ville bare høre hvad i vil vælge..
Har i dag modtaget et tilbud med posten om at deltage i et forskningsprojekt, som går ud på at klarlægge sammenhængen mellem immonforsvaret og fødsel (eller noget i den stil). Det tilbydes til kvinder, som efter alt at dømme går til terminen og har en normal graviditet.
Det det kræver er, at jeg fra uge 37 skal møde op på Skejby flere gange om ugen og have taget blodprøver, og så skal der også tages blodprøver af navlestrengen når bebs er født.
Ved bare ikke helt! Jeg vil som sådan gerne deltage, støtter gerne forskning. Men må indrømme jeg synes det er bøvlet at skulle hen på Skejby mindst 1 gang om ugen, nogen uger flere gange. Så er lidt i tvivl. Det koster jo buspenge hver gang

Hvad ville i gøre? Jeg deltager allerede i et andet forskningsprojekt her under min graviditet, så det er ikke fordi jeg ikke vier mig til videnskaben

Og vil jo gerne hjælpe hvis det kan hjælpe andre i fremtiden. Men ja.. Til Skejby flere gange ugentlig fra uge 37? Hmm.. Jeg laver jo ikke så meget i løbet af dagen, men det med buspengene er lidt træls
Anmeld