Tegn på graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.223 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. august 2011

Anonym trådstarter

Hvilke tegn har i haft, inden i fandt ud af i var gravide?

Har hørt om ømme bryster - og til det har jeg lige et spørsgmål 

Er del hele brystet der gør ondt? Og begge bryster? Hvad med nippel? 

Spørger fordi at den ene nippel er rimelig øm, og manden har ikke være i nærheden af den en uges tid snart.. Såh.. Hmm... Men kun den ene?? Ja ved det ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

baby-kom-nu

Nu har jeg jo ikke været gravid, men har læst, at man også kan få ømme bryster efter ÆL.... Det har jeg selv haft et par enkelte gange...

Det er noget med, at kroppen forbereder sig på en mulig graviditet, og så kommer der vand i kroppen, som bl.a. kan gøre at brysterne bliver ømme...

Men men, selvfølgelig kan det også være tegn på graviditet

Anmeld

18. august 2011

cash83

Jeg begyndte at tænke på lægebesøg, da mine bryster var så ømme at jeg ikke kunne ligge ned Og det var HELE begge bryster der gjorde nas..Havde ikke andre symptomer, FØR jeg fandt ud af at jeg var gravid

Anmeld

18. august 2011

Mira0911

Jeg har været heldig, har ikke nogle af gangene haft nogen før symptomer før jeg skulle teste... 

Anmeld

18. august 2011

Mettefpigen

Jeg havde heller ikk nogle tegn før jeg fandt ud af det....

Anmeld

18. august 2011

meem

Kvalme og mavepine.. Første graviditet testede jeg først positiv 10+.. og kastede op fra ca 8+...

Anden graviditet testede jeg positiv da jeg var 5+.. Der skulle jeg på wc hver gang jeg havde spist..

Har aldrig haft ømme bryster..

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

Okay, tak for jeres svar 

Anmeld

19. august 2011

Moms

hej

her også hele brystet x 2 og ikke brystvorterne

Moms

Anmeld

19. august 2011

LilleMie

I starten havde jeg ondt i begge bryster og i særdeleshed brystvorterne. Og det startede, inden jeg kunne teste! Mine bryster er stadig ømme hver dag, dog er det mest brystvorterne nu (er 14+1 i dag).

Lige da jeg smed mine p-piller, havde jeg det på samme måde med ømme bryster i 2-3 uger og der var jeg ikke gravid. Så det kan kan også bare være, din krop prøver på at vænne sig til en ny situation (hvis du altså har smidt dine piller for nyligt ).

Krydser fingre for at snart kan teste og får det resultat du går om drømmer om  Uvisheden er den værste.

Anmeld

19. august 2011

Muffinmus

med min søn hele brystet fra uge 6, med min datter hele brystet fra uge 12...så her er det ikke noget jeg har tænkt over.

Ellers tegn for mig er let kvalme, hlasbrand, stik og jag i understellet, mens lign smerter.Ondt i hovedet og ondt i lænden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.