Bolig i Århus/omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

Gry91

Camillakn skriver:

Det er rigtig dyrt privat så der tror jeg næsten det er umuligt medmindre man vil bo virkelig dårligt. Desværre.

Forstår dig udmærket godt, vi vil heller aldrig bo nogle af de steder.
Men bare sådan det ligger, vælger du et lorte sted får du hurtigere de gode steder. 

Ja det er rigtig
Skal måske genoverveje de steder  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

AndreasMor84

mg91 skriver:

Altså bare stor nok til at den er børnevenlig

Ok.. jeg er lige flyttet fra Århus og boede 8 år i Skejby - LÆKKERT sted, meget børnevenligt, grønne områder osv.

Du kan fx. tjekke: www.skejbytoften.com, www.skejbyparkbo.dk, og ellers tjek HD ejendomme. De har boliger flere steder i Århus

Anmeld

18. august 2011

Gry91

Solstråle2011 skriver:

Ok.. jeg er lige flyttet fra Århus og boede 8 år i Skejby - LÆKKERT sted, meget børnevenligt, grønne områder osv.

Du kan fx. tjekke: www.skejbytoften.com, www.skejbyparkbo.dk, og ellers tjek HD ejendomme. De har boliger flere steder i Århus

Okay tusind tak 

Det vil jeg lige tjekke ud..

Anmeld

18. august 2011

Camillakn

mg91 skriver:

Ja det er rigtig
Skal måske genoverveje de steder  

Og der er jo flere steder som er lidt udsatte, Trige er vidst os lidt udsat. Men ja kommer jo os lidt an på hvor langt det må ligge fra århus. For der er jo alle de omliggende byer som, Harlev, Hammel, Galten, Lystrup, Beder, tranbjerg, solbjerg osv. Men det ligger da nogle kilometer ude.

Der tror jeg da det er til at finde noget til rimelige penge privat.
Men ved det ik, Harlev er vidst lidt dyrt ..  

Anmeld

18. august 2011

SHERO

mg91 skriver:

Ja det er jo sådan man kommer ind i varmen

Men hvor i århus var startede du ? Og hvilken forening 

Nummer 19 er da også ret godt, vi er nummer 1200 de fleste steder :s også de dårlige! 

åh du har virkelig givet mig håb nu!

Startede med en bette en i rosenhøj (ghettoen i viby) og nu bor jeg lidt mere famillievenligt.. :-)
Puhh 1200 var også en del.. Især når jeg tænker på jeg er gået 10 nr længere ned på ventelisten på bare 1½ mdr..

Anmeld

18. august 2011

jydeinden

som flere af dem skriver kan det være en fordel at have boet i en afd i byen.. det er næsten umuligt at komme udefra og få et godt nummer især nu hvor flere boligforeninger er gået ind i et fælles system. 

Anmeld

18. august 2011

Gry91

Tullen85 skriver:

Startede med en bette en i rosenhøj (ghettoen i viby) og nu bor jeg lidt mere famillievenligt.. :-)
Puhh 1200 var også en del.. Især når jeg tænker på jeg er gået 10 nr længere ned på ventelisten på bare 1½ mdr..

Okay det er også er område vi helst vil undgå..
men var det okay at bo der med en lille ? Synes bare hver gang jeg har været der, virker som et rigtig træls sted!

Ja det er lidt vildt  

Anmeld

18. august 2011

Gry91

jydeinden skriver:

som flere af dem skriver kan det være en fordel at have boet i en afd i byen.. det er næsten umuligt at komme udefra og få et godt nummer især nu hvor flere boligforeninger er gået ind i et fælles system. 

Ja jeg ved det, men gjellerup, rosenhøj og lign. kan jeg bare ikke holde tanken ud at bo! ville ikke føle mig tryg..
og især ikke med en lille.. 

Anmeld

18. august 2011

SHERO

mg91 skriver:

Okay det er også er område vi helst vil undgå..
men var det okay at bo der med en lille ? Synes bare hver gang jeg har været der, virker som et rigtig træls sted!

Ja det er lidt vildt  

Jeg flyttede der til før jeg fik bebs, søgte en ny da jeg blev gravid og fik den efter ca 3 mdr, dog stadig i samme slags blokke bare et område hvor der kun er 6 blokke og kun børnefamilier. Men umiddelbart var det okay, havde også søgt i rosenhøj, har en veninde der bor der med en bette og hun er rigtig glad for det. Synes personligt ikke jeg mærkede noget til "balade" men boede også i en af de sidste blokke... Følte mig aldrig utilpas når jeg gik ude om aften...

Anmeld

18. august 2011

Gry91

Tullen85 skriver:

Jeg flyttede der til før jeg fik bebs, søgte en ny da jeg blev gravid og fik den efter ca 3 mdr, dog stadig i samme slags blokke bare et område hvor der kun er 6 blokke og kun børnefamilier. Men umiddelbart var det okay, havde også søgt i rosenhøj, har en veninde der bor der med en bette og hun er rigtig glad for det. Synes personligt ikke jeg mærkede noget til "balade" men boede også i en af de sidste blokke... Følte mig aldrig utilpas når jeg gik ude om aften...

Okay

Rosenhøj er måske heller ikke det værste område af de slemme
og kan godt lide viby, så ja det kan være det er en mulighed

Vi skal jo starte et sted..
Det er bare noget af et spring at komme fra centrum til Rosenhøj
Men vi kan jo heller ikke blive boende her  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.