Flettemetoden VS. Hot fusion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

.....

LotteGabriella skriver:

jeg er i hvert fald super tilfreds og det er jo det vigtigste

Det er det nemlig . Men skal lige spørge dig, om det er sådan man på nogen måder ligger mærker til fletningen når man sætter det op i f.eks en hestehale osv ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

.....

cash83 skriver:

Cold Fusion - jaaa...det er svært at forklare

Men håret sætter fast på sadan en ring med (silikone mener jeg) inde i. Og så er det bare at føre dit hår ind i den ring og klemme den fast med en tang.. Ja... Se denne hjemmeside..tror den forklare det nemmere

www.phure.dk

Ahaa, nu ved jeg hvad det er. Det har jeg set før . Men tror nu mest at jeg hælder til Hot fushion

Anmeld

19. august 2011

.....

Sara85 skriver:

Hot fusion og cold fusion er samme princip - altså håret bliver sat på i totter...

Forskellen er som navnet afslører at man bruger varme til hot fusion - de bliver altså "smeltet" fast i dit eget hår, ved hjælp af keratin.

Cold fusion bliver bare sat fast med microringe.

- jeg laver begge metoder og cold fusion er helt klart det folk går efter nu, og det er helt klart også den mest skånsomme metode for dit eget hår

Ja, kan godt forestille mig at cold fusion skulle være det mest skånsomme .. Men hvor længe holder sådan en Hot fusion?

Anmeld

19. august 2011

Frøken J.

Jeg har haft hot fusion, og blev meget hurtigt træt af det. Det var svært at rede, det var svært at håndtere og vaske, og det var især et problem, at jeg har et særligt fald i mit eget hår, som ikke var i de extensions, og det var ret svært at glatte mit eget når nu de andre totter var i vejen. Så det blev bare en gang rodet lort, som jeg ikke var glad for ret længe. Lige den dag jeg fik det i, var jeg oppe at køre, men det var bare til jeg havde vasket det én gang. Har vedhæftet fotos. Dem i den røde trøje er fra den dag jeg fik dem i. Og så et hvor jeg havde flettet noget af det og man kan se, hvor uhåndterligt og grimt det blev.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. august 2011

.....

Frøken J. skriver:

Jeg har haft hot fusion, og blev meget hurtigt træt af det. Det var svært at rede, det var svært at håndtere og vaske, og det var især et problem, at jeg har et særligt fald i mit eget hår, som ikke var i de extensions, og det var ret svært at glatte mit eget når nu de andre totter var i vejen. Så det blev bare en gang rodet lort, som jeg ikke var glad for ret længe. Lige den dag jeg fik det i, var jeg oppe at køre, men det var bare til jeg havde vasket det én gang. Har vedhæftet fotos. Dem i den røde trøje er fra den dag jeg fik dem i. Og så et hvor jeg havde flettet noget af det og man kan se, hvor uhåndterligt og grimt det blev.

Det er jo heller ikke meningen at man skal bøvle rundt med at få det til at sidde ordentligt . Øv for en oplevelse du har haft, men godt at du fortæller det , vil nemlig gerne hører forskellige erfaringer.

Har selv lidt fald i håret, og mit hår har sine egne veje at gå, hvis jeg ikke glatter det. Så her er det også et must at man kan glatte det uden at noget kommer i vejen, så jeg ikke går rundt på gaden med åndsvagt hår

Anmeld

19. august 2011

LotteGabriella

Mut skriver:

Det er det nemlig . Men skal lige spørge dig, om det er sådan man på nogen måder ligger mærker til fletningen når man sætter det op i f.eks en hestehale osv ?

nej det gør man ikke, du kan sætte det i hestehale, knold og i fletning, det er mere hvis du vil ha' 2 fletninger eller rottehaler...så man se den i skilningen, hvis du forstå

Anmeld

19. august 2011

.....

LotteGabriella skriver:

nej det gør man ikke, du kan sætte det i hestehale, knold og i fletning, det er mere hvis du vil ha' 2 fletninger eller rottehaler...så man se den i skilningen, hvis du forstå

Perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.