Flettemetoden VS. Hot fusion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.771 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. august 2011

.....

Når det kommer til at få langt hår, bliver jeg SÅ utålmodig  Har haft langt hår før, men klippede det til over skulderen, for et år siden.

Så nu overvejer jeg stærkt at få extensions...MEN, man hører så mange forskellige meninger om hvad der er bedst for håret osv.

- Så hvad har i erfaringer med/ hørt om, som skulle være bedst?
- Ulemper og fordele ved flettemetoden, og Hot fusion

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

cash83

Mut skriver:

Når det kommer til at få langt hår, bliver jeg SÅ utålmodig  Har haft langt hår før, men klippede det til over skulderen, for et år siden.

Så nu overvejer jeg stærkt at få extensions...MEN, man hører så mange forskellige meninger om hvad der er bedst for håret osv.

Jeg har altid brugt Cold Fusion Det har jeg været MEGET tilfreds med. Og det har ikke ødelagt mit hår overhovedet, og så kan jeg selv sætte det på

Det har hver gang holdt ca 4 mdr. Og så kan det genbruges

Anmeld

18. august 2011

.....

cash83 skriver:

Jeg har altid brugt Cold Fusion Det har jeg været MEGET tilfreds med. Og det har ikke ødelagt mit hår overhovedet, og så kan jeg selv sætte det på

Det har hver gang holdt ca 4 mdr. Og så kan det genbruges

Okay, det lyder da som en fordel at få, når det ikke ødelægger håret

Hvad er forskellen på Hot fusion og Cold fusion?

Anmeld

18. august 2011

LotteGabriella

Mut skriver:

Jeg har det flettet på og har haft det ca. 6 år nu

Mit hår er ikke blevet ødelagt, men jeg er blevet AFHÆNGIG af min extentions

Jeg synes det er vildt let at rede og vaske mv., ligesom ens eget hår, man skal dog skylle ekstra ved flettekanten og selvfølgelig ikke rede i den

Her er lidt billeder:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. august 2011

.....

LotteGabriella skriver:

Jeg har det flettet på og har haft det ca. 6 år nu

Mit hår er ikke blevet ødelagt, men jeg er blevet AFHÆNGIG af min extentions

Jeg synes det er vildt let at rede og vaske mv., ligesom ens eget hår, man skal dog skylle ekstra ved flettekanten og selvfølgelig ikke rede i den

Her er lidt billeder:

Uh ja, det med at blive afhængig har jeg hørt noget om...smiler..

Men det er da et utrolig flot resultat kan jeg se. Man kan jo slet ikke se at det er kunstigt . Men har hørt noget om at ens hår kan blive muggent ved fletningen?

Anmeld

18. august 2011

LotteGabriella

Mut skriver:

Uh ja, det med at blive afhængig har jeg hørt noget om...smiler..

Men det er da et utrolig flot resultat kan jeg se. Man kan jo slet ikke se at det er kunstigt . Men har hørt noget om at ens hår kan blive muggent ved fletningen?

hmm, det  lyder mærkeligt...som sagt så har jeg haft det i ca. 6 år og jeg har overhovedet ikke haft nogle former for problemer Måske har vedkommende ikke skyldet fletningen ordentligt og så har der sat sig shampoorester  i, det kan ske i starten, når man lige skal finde rutinen i at vaske det

Men ja, der er aldrig nogen der har gættet at det er extensions - men jeg har mange gange fået at vide, at jeg har flot hår, og så er jeg gået til bekendelse og alle er blevet meget overrasket, HELDIGVIS for det er jo ikke meningen at det skulle kunne ses

Anmeld

18. august 2011

.....

LotteGabriella skriver:

hmm, det  lyder mærkeligt...som sagt så har jeg haft det i ca. 6 år og jeg har overhovedet ikke haft nogle former for problemer Måske har vedkommende ikke skyldet fletningen ordentligt og så har der sat sig shampoorester  i, det kan ske i starten, når man lige skal finde rutinen i at vaske det

Men ja, der er aldrig nogen der har gættet at det er extensions - men jeg har mange gange fået at vide, at jeg har flot hår, og så er jeg gået til bekendelse og alle er blevet meget overrasket, HELDIGVIS for det er jo ikke meningen at det skulle kunne ses

Ja det kan godt være , jeg vil hvertfald ikke have mug i mit hår, hæhæ

Ja, når ingen kan gætte at det er extensions, så ved man hvertfald at det er et godt resultat . Jeg kan heller ikke se at det ikke er dit ægte hår på billederne

Anmeld

18. august 2011

LotteGabriella

Mut skriver:

Ja det kan godt være , jeg vil hvertfald ikke have mug i mit hår, hæhæ

Ja, når ingen kan gætte at det er extensions, så ved man hvertfald at det er et godt resultat . Jeg kan heller ikke se at det ikke er dit ægte hår på billederne

jeg er i hvert fald super tilfreds og det er jo det vigtigste

Anmeld

18. august 2011

cash83

Mut skriver:

Cold Fusion - jaaa...det er svært at forklare

Men håret sætter fast på sadan en ring med (silikone mener jeg) inde i. Og så er det bare at føre dit hår ind i den ring og klemme den fast med en tang.. Ja... Se denne hjemmeside..tror den forklare det nemmere

www.phure.dk

Anmeld

18. august 2011

Sara85

Hot fusion og cold fusion er samme princip - altså håret bliver sat på i totter...

Forskellen er som navnet afslører at man bruger varme til hot fusion - de bliver altså "smeltet" fast i dit eget hår, ved hjælp af keratin.

Cold fusion bliver bare sat fast med microringe.

- jeg laver begge metoder og cold fusion er helt klart det folk går efter nu, og det er helt klart også den mest skånsomme metode for dit eget hår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.