jeg vil gerne studer vidre (men) :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. august 2011

Anonym trådstarter

jeg er uddannet ssh og vil gerne læse vider som ssa jeg har fået to børn og har fået kontanthjælp men ve at læse vider som ssa vil jeg få mindre i løn... og kan hvis ikke tage noget lån

er der nogen der ved noget om hvordan man kan gøre så jeg ikke få mindre end det på kontant hjælp...

jeg er så flov over at være på kontant hjælp men har nu søgt arbejde i over 6 mdr og intet fundet i nu så ser enlig kun en mulighed for at komme ud af det men har jeg nogen mulighed for at øge det jeg får i løn det er en løndet udd

mvh mor til to der har det meget dårlig med at være på kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Nalle

Min kæreste starter i lærer her til d. 1, han er også på kontanthjælp nu, han har søgt på kommunen så han kan få supleret op, så vi kun mister 1300,- i måneden, men i vil jo også få mere i boligsikring og måske vuggestue/børnehave

Det var forresten kommunen selv der rådede ham til at søge det.

Anmeld

18. august 2011

eElak

Snak med din sagsbehandler/konsulent omkring dine tanker og ønsker. Nogle kommuner vil gerne støtte så de lader dig læse videre på kontanthjælp, eller supplerer op med tillæg så du ikke mister for meget på det. 

Ligesom Nalle beskriver at der er sket for hendes mand/kæreste.

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

Min kæreste starter i lærer her til d. 1, han er også på kontanthjælp nu, han har søgt på kommunen så han kan få supleret op, så vi kun mister 1300,- i måneden, men i vil jo også få mere i boligsikring og måske vuggestue/børnehave

Det var forresten kommunen selv der rådede ham til at søge det.

oki mange tak for svar jeg vil prøve at snakke med min job mand og se hvad han siger i nest uge

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Snak med din sagsbehandler/konsulent omkring dine tanker og ønsker. Nogle kommuner vil gerne støtte så de lader dig læse videre på kontanthjælp, eller supplerer op med tillæg så du ikke mister for meget på det. 

Ligesom Nalle beskriver at der er sket for hendes mand/kæreste.

mange tak for svar snakker med min job mand i nest uge og så må jeg  hvad han siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.