Hjælp til hudpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

bremsop

Apples

Jeg vil heller ikke benytte parfume og parabener til ansigtet - har jeg da vist heller ikke skrevet......?

Jeg spørger jo netop om, hvilke produkter til ansigtet der er gode og UDEN en masse skidt. (Jeg ved godt at der bliver nødt til at være konservering i, og ikke alle parabener er skadelige!!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Fenris

bremsop skriver:

Apples

Jeg vil heller ikke benytte parfume og parabener til ansigtet - har jeg da vist heller ikke skrevet......?

Jeg spørger jo netop om, hvilke produkter til ansigtet der er gode og UDEN en masse skidt. (Jeg ved godt at der bliver nødt til at være konservering i, og ikke alle parabener er skadelige!!)

Ok det lød bare som om at det var ligegyldigt til ansigtet, da du brugte shiseido osv.... Nå men i hvert fald ville jeg anbefale dig amazing space, som jeg arbejder med- det kan købes på www.amazing-space.dk

Mvh Anita

Anmeld

23. august 2011

Georgia

lillePutte skriver:

Mit yndlingsmærke er uden tvivl Dermalogica

Det er uden tvivl også det bedste
Prisen er også derefter.

Clearins er fornuftig og til en fornugtig pris, har faktisk brugt det og det var super godt. Huske at få det rigtige til netop din hud - tør - dehydreret - fedtet - kombineret etc.

Anmeld

23. august 2011

AnnaK89

Origins er helt klart det værd!
På MIN hud virker skrubben med det samme. Jeg bruger den inden eg evt. skal i byen. Og så deres fantastiske dagcreme på bagefter, min hud er som silke og så bruger jeg selvfølgelig cliniques pudder

Jeg har uren hud når jeg bliver for stresset, men efter sådan en omgang, kan man overhovedet ikke se det.

Clarins er også et rigtig godt mærke, som giver en dejlig blød hud. Jeg har for 14 dage siden købt deres creme, som skal reducerer synligheden af strækmærker, og jeg har den blødestes mave nu rigtig lækker creme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.