Hjælp til hudpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.521 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. august 2011

bremsop

Hej

Jeg har lige brug for jeres hjælp i forbindelse med hudpleje! Til krop og hår bruger jeg uden parfume og parabener, og bruger ikke parfume etc. Til ansigtet bruger jeg rens og tonik fra Shiseido, som jeg synes er lækker. Dagcremen er fra Biotherm. I dag var jeg så i en matas, som sagde at Shiseido ikke er helt fy skidt, men ikke super godt. I stedet anbefalede hun Clarins (Det var tydeligt at det er hendes favoritmærke).

Hvad er jeres erfaring? Hvad skal jeg bruge / ikke bruge? Er skrup forvirret nu, da jeg gik med den tro at Shiseido ikke var det værste.

Og er der nogle der ved om cliniques foundations er ok? De er jo uden parabener og parfume.... Synes nilens jord virker lidt tykke i konsistensen.

Det skal siges at jeg ikke vil bruge derma, neutral etc. til ansigtet - fint til kroppen, men jeg tror simpelthen ikke på at de kan gøre noget godt for min hud.

Håber I vil hjælpe......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

AndreasMor84

Kender ikke det mærke du nævner, men jeg bruger selv Origins og synes det er super godt og må gerne bruges under graviditet da det er uden parabener osv

Anmeld

18. august 2011

FlyAngelFly

Jeg bruger Ole Henriksen og synes det er alletiders

Kan varmt anbefale det.

Origins kan jeg også anbefale. Det er bestemt også lækkert

Anmeld

18. august 2011

bremsop

Tak for jeres svar.

Mht. Ole henriksen - så er der vel parfume i? De dufter da i hvert fald alle sammen.

Og Origins er jeg ikke står fan af, er ikke til æteriske olier - tror ikke på at de er  helt sunde....

Er der slet ikke andre der har nogle bud???

Anmeld

18. august 2011

FrkAnnette

Mit yndlingsmærke er uden tvivl Dermalogica

Anmeld

18. august 2011

sandramor

jeg bruger selv cliniques foundation fordi jeg før i tiden har haft MEGET uren hud.... og kan varmt anbefale den!!! den er virkelig lækker!!! den er utrolig dækkende og man mærker slet ikke man har den på overhovedet..... hvis man samtidig ofre lidt på cliniques pudder ved siden af er man virkelig godt kørende!!!

Anmeld

18. august 2011

bremsop

Er dermalogica ikke fuld af skidteras.... Normalt er jeg ikke hys, men nu jeg er gravid vil jeg bare så gerne være sikker....

Og ja, jeg har i flere år brugt Cliniques pudder.... Og tror også jeg vælger foundation derfra - og ikke Clarins, som Matas damen mente.....

Blir bare så forvirret når alle matas pigerne siger hver sit...

Men er der sket ingen der kender til Shiseido og Clarins????

Anmeld

20. august 2011

Fenris

bremsop skriver:

Er dermalogica ikke fuld af skidteras.... Normalt er jeg ikke hys, men nu jeg er gravid vil jeg bare så gerne være sikker....

Og ja, jeg har i flere år brugt Cliniques pudder.... Og tror også jeg vælger foundation derfra - og ikke Clarins, som Matas damen mente.....

Blir bare så forvirret når alle matas pigerne siger hver sit...

Men er der sket ingen der kender til Shiseido og Clarins????

Hej

Hvorfor vil du gerne bruge uden parabener osv til kroppen men ikke ansigtet?

Hvorfor er du ikke til æteriske olier?

Lige først et par spm også skal jeg se om jeg kan guide dig

Mvh Anita ( kosmetiker)

Anmeld

20. august 2011

sandramor

jeg er ihvertfald rigtig glad for den fra clinique :-)

men hvis du godt kan li pudder kan jeg VARMT anbefale produkter fra young blood!!!!... den er siiiiiiindsyg god!!! den anbefalede min kosmetolog mig.... jeg har gået ved hende i mange år pga meget uren hud..... den er lidt dyr men MEGET drøj!! man skal ikke bruge ret meget af den.... men den er eminent god!!

Anmeld

20. august 2011

Frøken J.

bremsop skriver:

Hej

Jeg har lige brug for jeres hjælp i forbindelse med hudpleje! Til krop og hår bruger jeg uden parfume og parabener, og bruger ikke parfume etc. Til ansigtet bruger jeg rens og tonik fra Shiseido, som jeg synes er lækker. Dagcremen er fra Biotherm. I dag var jeg så i en matas, som sagde at Shiseido ikke er helt fy skidt, men ikke super godt. I stedet anbefalede hun Clarins (Det var tydeligt at det er hendes favoritmærke).

Hvad er jeres erfaring? Hvad skal jeg bruge / ikke bruge? Er skrup forvirret nu, da jeg gik med den tro at Shiseido ikke var det værste.

Og er der nogle der ved om cliniques foundations er ok? De er jo uden parabener og parfume.... Synes nilens jord virker lidt tykke i konsistensen.

Det skal siges at jeg ikke vil bruge derma, neutral etc. til ansigtet - fint til kroppen, men jeg tror simpelthen ikke på at de kan gøre noget godt for min hud.

Håber I vil hjælpe......

Tjah.. Jeg fjerner makeup med neutrals bodylotion, renser efter med en alm. skintonic fra matas, og smører neutral creme i ansigtet bagefter. Faktisk siden jeg skiftede fra nogle produkter fra Origins over til det her billige enkle noget, er min hud blevet MEGET pænere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.