Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maria. skriver: Jeg vil kun bytte med en magen til og i samme stand!
Jeg vil kun bytte med en magen til og i samme stand!
Det er i orden Det var værd at prøve når sådan en byttehandel klart ville falde ud til din fordel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria. skriver: Den er fin, men vil helst bytte med en magen til og i samme stand!
Den er fin, men vil helst bytte med en magen til og i samme stand!
Okay
Maria. skriver: Jeg har været riiiiiimelig optimistisk da jeg købte flyverdragt til min datter på EjSikkeLej lagersalg!!Jeg har købt den i str. 92, men da hun er en lille skid (bruger pt. 74 i bluser og 80 i bukser og er 15 måneder), er jeg bange for at hun drukner i den!!! Er der nogen der har været på lagersalg og har købt en for lille dragt!? ER DER NOGEN DER HAR EN I STR. 86, SOM VIL BYTTE MED EN STR. 92?Det kunne jo være man var heldig
Jeg har været riiiiiimelig optimistisk da jeg købte flyverdragt til min datter på EjSikkeLej lagersalg!!Jeg har købt den i str. 92, men da hun er en lille skid (bruger pt. 74 i bluser og 80 i bukser og er 15 måneder), er jeg bange for at hun drukner i den!!! Er der nogen der har været på lagersalg og har købt en for lille dragt!? ER DER NOGEN DER HAR EN I STR. 86, SOM VIL BYTTE MED EN STR. 92?Det kunne jo være man var heldig
Ihhh den er så fed - har den i sort til Silas.. Håber du finder en at bytte med
bullerbassen skriver: Ihhh den er så fed - har den i sort til Silas.. Håber du finder en at bytte med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128