Hvor er i fra? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Silja&Noam

Kariina skriver:

Jeg kender ham ikke  Men kæresten gør... Hehe

Har allerede hørt lidt om ham.... Ved han hvem Min er???

Så billeder inde på din side og så viste jeg kæresten det og han vidste lige med det samme hvem det var

Åhh så skynder jeg mig lige at sige han ik er sådan et fjols mere ved hvordan han har været før han mødte mig han er i Bruxelles og arbejde pt så har ik lige spurgt men gør jeg da nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Kariina

SiljasMoar skriver:

Åhh så skynder jeg mig lige at sige han ik er sådan et fjols mere ved hvordan han har været før han mødte mig han er i Bruxelles og arbejde pt så har ik lige spurgt men gør jeg da nu

Tror de fleste har været Bøller i deres unge dage, specielt i Sorø Hehe

Min har ikke været bedre

Hvor i Korsør har i købt hus ?

Anmeld

30. august 2011

Silja&Noam

Kariina skriver:

Tror de fleste har været Bøller i deres unge dage, specielt i Sorø Hehe

Min har ikke været bedre

Hvor i Korsør har i købt hus ?

Ja det har du nok ret i det er et vi hat lejet på halskovvej. Vi har et vi ejer i stenlille som vi har lejet ud hvor i Sorø bor i?

Anmeld

30. august 2011

Kariina

SiljasMoar skriver:

Ja det har du nok ret i det er et vi hat lejet på halskovvej. Vi har et vi ejer i stenlille som vi har lejet ud hvor i Sorø bor i?

Vi bor på Peter Damsvej

Der er bygget de nye boliger ud til Holbækvej lige overfor Smeden

Ok... Boede selv på Tårnborgvej i lejlighed, da jeg boede i Korsør  Havde kig på noget på Halsskovvej...

Hvor i Stenlille havde/har i hus??

Vi købte hus/Dobbelthus på Møllegårdsvej

Anmeld

30. august 2011

Silja&Noam

Kariina skriver:

Vi bor på Peter Damsvej

Der er bygget de nye boliger ud til Holbækvej lige overfor Smeden

Ok... Boede selv på Tårnborgvej i lejlighed, da jeg boede i Korsør  Havde kig på noget på Halsskovvej...

Hvor i Stenlille havde/har i hus??

Vi købte hus/Dobbelthus på Møllegårdsvej

Smeden? okay var det så oppe i den ende hvor spar ligger eller i den anden ende ? Det er ude på merløsevej, så en spytklat udenfor stenlille

Anmeld

30. august 2011

Kariina

SiljasMoar skriver:

Smeden? okay var det så oppe i den ende hvor spar ligger eller i den anden ende ? Det er ude på merløsevej, så en spytklat udenfor stenlille

Smeden... Tja... Ved du hvor Danbo lå i Sorø??

Møllegårdvej lå når man drejede ned lige overfor tanken YX energi, hvis den stadig hedder det  Og så helt ned i bunden af en blind vej...

Anmeld

30. august 2011

Silja&Noam

Kariina skriver:

Smeden... Tja... Ved du hvor Danbo lå i Sorø??

Møllegårdvej lå når man drejede ned lige overfor tanken YX energi, hvis den stadig hedder det  Og så helt ned i bunden af en blind vej...

Nej kender ik Sorø så godt jeg mente hvor på halsskovej jeg havde læge på møllevej vist

Anmeld

30. august 2011

Kariina

SiljasMoar skriver:

Nej kender ik Sorø så godt jeg mente hvor på halsskovej jeg havde læge på møllevej vist

Ahh... nej det var i den anden ende end Spar

Det tog mig også længe før jeg var kendt i Sorø...

Nu kan jeg da finde rundt og finde de fleste vejnavne

Anmeld

31. august 2011

Silja&Noam

Kariina skriver:

Ahh... nej det var i den anden ende end Spar

Det tog mig også længe før jeg var kendt i Sorø...

Nu kan jeg da finde rundt og finde de fleste vejnavne

Vi bor i den anden ende jeg kender kun steder i Sorø ik rigtig vej navne ìg her i Korsør kender jeg kun den vi bor på man ser ik rigtig efter hvad de hedder når man kører rundt men det faktisk en hyggelig by, var nede i byen og gå med min mor.. Der er da nogle fine butikker og sån

Anmeld

3. september 2011

Kariina

SiljasMoar skriver:

Vi bor i den anden ende jeg kender kun steder i Sorø ik rigtig vej navne ìg her i Korsør kender jeg kun den vi bor på man ser ik rigtig efter hvad de hedder når man kører rundt men det faktisk en hyggelig by, var nede i byen og gå med min mor.. Der er da nogle fine butikker og sån

Ja der er de butikker man har brug for ellers ligge Slagelse heldigvis ikke så langt væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.