Hvor er i fra? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Kariina

SiljasMoar skriver:

Min kæreste er os fra Sorø. Vi har boet i stenlille men der er da langt til roskilde, er der ik?

Vi har også boet i Stenlille... Fra 2002-2005, så et er en del år siden

Det tager 45 min til Roskilde uden for myldretrafikken... I morgentrafikken kan det snildt tage 1 1/2 time

Men km mæssigt, er der lige langt til Holbæk - Næstved - Roskilde fra Sorø....

Jeg fødte også i Roskilde sidst og valgte Roskilde da det var eneste sted jeg ikke havde hørt noget om og som jeg ikke kendte, og det var selvom Slagelse havde fødeafdeling på det tidspunkt

Men har valgt JM i Slagelse denne gang, da jeg ikke gider at køre til Roskilde til JM hvergang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Silja&Noam

Kariina skriver:

Vi har også boet i Stenlille... Fra 2002-2005, så et er en del år siden

Det tager 45 min til Roskilde uden for myldretrafikken... I morgentrafikken kan det snildt tage 1 1/2 time

Men km mæssigt, er der lige langt til Holbæk - Næstved - Roskilde fra Sorø....

Jeg fødte også i Roskilde sidst og valgte Roskilde da det var eneste sted jeg ikke havde hørt noget om og som jeg ikke kendte, og det var selvom Slagelse havde fødeafdeling på det tidspunkt

Men har valgt JM i Slagelse denne gang, da jeg ikke gider at køre til Roskilde til JM hvergang

Vi boede der kun i 2008-2010 jeg fødte på Holbæk sidst, der boede vi i stenlille. Var rigtig glad for det og ville gerne der igen, men der er kun 35-40 min til Næstved herfra så det blir der der er en hel time til Holbæk. Har faktisk aldrig tænkt på Roskilde Kan godt forstå du har valgt jordemoder i Slagelse så, det os langt at køre for det

Anmeld

28. august 2011

Kariina

SiljasMoar skriver:

Vi boede der kun i 2008-2010 jeg fødte på Holbæk sidst, der boede vi i stenlille. Var rigtig glad for det og ville gerne der igen, men der er kun 35-40 min til Næstved herfra så det blir der der er en hel time til Holbæk. Har faktisk aldrig tænkt på Roskilde Kan godt forstå du har valgt jordemoder i Slagelse så, det os langt at køre for det

Kan du godt gå til JM i Korsør eller skal du også til Næstved??

Har selv boet i Korsør i 2 år, dejlig og hyggelig by om sommeren

Kommer stadig tit dertil da min veninde bor der

Anmeld

28. august 2011

Silja&Noam

Kariina skriver:

Kan du godt gå til JM i Korsør eller skal du også til Næstved??

Har selv boet i Korsør i 2 år, dejlig og hyggelig by om sommeren

Kommer stadig tit dertil da min veninde bor der

Det burde jeg der er jo jordemoder her i byen, men har faktisk ik aftalt noget endnu.. Det må jeg få gjort vi flyttede hertil i juni så vi kender ik rigtig nogen, men ja byen er rigtig hyggelig og super hyggeligt med havnen os

Anmeld

29. august 2011

Kariina

SiljasMoar skriver:

Det burde jeg der er jo jordemoder her i byen, men har faktisk ik aftalt noget endnu.. Det må jeg få gjort vi flyttede hertil i juni så vi kender ik rigtig nogen, men ja byen er rigtig hyggelig og super hyggeligt med havnen os

Ja okey, når i ikke har boet der længere, så kender man jo ikke rigtig stedet endnu

Hvordan kan det være i er endt i Korsør?? Om jeg må spørge

Det ville heller ikke genere mig at flytte dertil igen, men det får jeg da aldrig manden med til... Han flytter aldrig fra SORØ

Anmeld

29. august 2011

Silja&Noam

Kariina skriver:

Ja okey, når i ikke har boet der længere, så kender man jo ikke rigtig stedet endnu

Hvordan kan det være i er endt i Korsør?? Om jeg må spørge

Det ville heller ikke genere mig at flytte dertil igen, men det får jeg da aldrig manden med til... Han flytter aldrig fra SORØ

Egentlig fordi vi fandt et hus vi forelskede os i så vi var lidt ligeglade med hvor det lå øøv.. Jeg syns ik rigtig Sorø er en fed by. Han er ik til at rokke ud af stedet måske? Det kan være min kæreste kender ham, han kender alle stort set

Anmeld

29. august 2011

Kariina

SiljasMoar skriver:

Egentlig fordi vi fandt et hus vi forelskede os i så vi var lidt ligeglade med hvor det lå øøv.. Jeg syns ik rigtig Sorø er en fed by. Han er ik til at rokke ud af stedet måske? Det kan være min kæreste kender ham, han kender alle stort set

Nix, han er ikke til at Rokke.... Men nu har vi også vores søn der lige er startet i BH og vi har forskellige gymnastikhold ude i Pedersborg, så ender nok her.... Men nægter virkelig at købe hus her... De F....... DYRT

Han hedder Ulrik en rødhåret gut  Håret plejer at være kendetegnet...

Hans mor er Zoneterapeut i byen

Hvad hedder din?? Min kender jo næsten også alle i byen...

Og gaab siger jeg bare når vi er ude og handle... Man skal huske og sætte tid af til det med alle dem han lige skal snakke med...

Anmeld

29. august 2011

Kariina

SiljasMoar skriver:

Hedder han MARTIN LØFMARK  Ved ikke om efternavnet er stavet rigtig

Anmeld

29. august 2011

Silja&Noam

Kariina skriver:

Hedder han MARTIN LØFMARK  Ved ikke om efternavnet er stavet rigtig

Ha ha ja det gør han.. Hvordan ku du gætte det? Åhh så kender du sikkert en masse historier om ham

Anmeld

29. august 2011

Kariina

SiljasMoar skriver:

Ha ha ja det gør han.. Hvordan ku du gætte det? Åhh så kender du sikkert en masse historier om ham

Jeg kender ham ikke  Men kæresten gør... Hehe

Har allerede hørt lidt om ham.... Ved han hvem Min er???

Så billeder inde på din side og så viste jeg kæresten det og han vidste lige med det samme hvem det var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.