Opdatering her præcis en måned før termin :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.315 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. august 2011

MaybeBaby

Jep, nu siger kalenderen d. 18/8 og kun en måned til termin! :-D jeg har jo haft en dejlig graviditet, men så ramte jeg præcis 35+0 og så begyndte leddene i bækkenet at blive møre. Ikke noget jeg sådan mærker vildt til om dagen, men vågner, når jeg skal vende mig om natten. Og skal ikke gå særlig langt før plukveerne sætter igang. Og nu tror jeg, han er ved at søge godt nedad, da jeg i højre side (hvor han ligger) af lysken og i bunden af bækkenet har samme ømme fornemmelse, som man får i sine led dagen derpå, hvis man motionerer hårdt efter en kold tyrker! Men da det jo nok bare er tegn på, at kroppen modnes, så kan jeg godt holde det ud og på onsdag skal jeg til jordmor igen, hvor jeg nok liiiige bliver nødt til at spørge hende (hvis hun igen igen) skønner ham til 4 kg ved termin, om jeg så skal gå de 14 dage over, hvis han nu er en basse håber I alle har det skønt!!! Og nu er det snart vores tur, piger! Er I parate?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Mira0911

Uh ja tiden nærmere sig med hastige skridt...  

Vi er næsten på plads her... Vasker stadig tøj, mangler at skolde flasker, sutter, pakke tasken til Julie og til lillesøster og mor - Ville jeg have gjort i sidste uge, det skete aldrig... 

så mangler vi at gøre liften, autostolen og barnevognen klar... Og liiige skaffe os noget MME.... Så tror jeg vidst vi er ved at være der... 

Anmeld

18. august 2011

MaybeBaby

Mira0911 skriver:

Uh ja tiden nærmere sig med hastige skridt...  

Vi er næsten på plads her... Vasker stadig tøj, mangler at skolde flasker, sutter, pakke tasken til Julie og til lillesøster og mor - Ville jeg have gjort i sidste uge, det skete aldrig... 

så mangler vi at gøre liften, autostolen og barnevognen klar... Og liiige skaffe os noget MME.... Så tror jeg vidst vi er ved at være der... 

Du ved, at du ikke skal amme med de der flasker og MME?

Anmeld

18. august 2011

Mira0911

MaybeBaby skriver:

Du ved, at du ikke skal amme med de der flasker og MME?

Ja jeg ønsker ikke at amme... jeg har det ikke godt med at sidde i sofaen, og folk så kan komme glo... Familien presser meget på at mit barn har bedst af at blive ammet... 

Altså de har fået at vide utallige gange, at jeg vil ikke amme og sådan er det bare... 

Julie er flaskebarn og trives jo rigtig godt den dag idag... 

Anmeld

18. august 2011

ønskeprinsesse2011

her er der 4 uger til termin. og vi er helt klar. liften er pakket, autostolen er klar. sasken til sygehuset er pakket og tasken til storesøster er pakket så hun kan blive passet.

og jm og sp siger at de tror hun kommer 7-10 dage før. så stemmer det ja så der jo måske kun 2 uger tilbage..

men glæder mig til at få prinsessen ud. da jeg døjer meget og sover næsten ik grundet plukveer og smerter..

Anmeld

18. august 2011

MaybeBaby

Mira0911 skriver:

Ja jeg ønsker ikke at amme... jeg har det ikke godt med at sidde i sofaen, og folk så kan komme glo... Familien presser meget på at mit barn har bedst af at blive ammet... 

Altså de har fået at vide utallige gange, at jeg vil ikke amme og sådan er det bare... 

Julie er flaskebarn og trives jo rigtig godt den dag idag... 

Amning er også noget så personlig en sag ved godt at man fra mange steder bliver presset lidt til det og hvad f***** er det for noget? Jeg kan forstå at JM/lægerne lige fortæller om hvordan og hvorledes og hvorfor, men synes familie og vennerne bare skal holde mund, medmindre man spørger dem.

Anmeld

18. august 2011

MaybeBaby

ønskeprinsesse2011 skriver:

her er der 4 uger til termin. og vi er helt klar. liften er pakket, autostolen er klar. sasken til sygehuset er pakket og tasken til storesøster er pakket så hun kan blive passet.

og jm og sp siger at de tror hun kommer 7-10 dage før. så stemmer det ja så der jo måske kun 2 uger tilbage..

men glæder mig til at få prinsessen ud. da jeg døjer meget og sover næsten ik grundet plukveer og smerter..

Liften er pakket? Nu bliver jeg sådan helt forvirret... hvad skal I bruge liften til?

Anmeld

18. august 2011

Mira0911

MaybeBaby skriver:

Amning er også noget så personlig en sag ved godt at man fra mange steder bliver presset lidt til det og hvad f***** er det for noget? Jeg kan forstå at JM/lægerne lige fortæller om hvordan og hvorledes og hvorfor, men synes familie og vennerne bare skal holde mund, medmindre man spørger dem.

Ja utroligt at der er nogle som virkelig prøver at presse på... Hvad hvis det var dem selv der blev presset lidt på - Det vil de jo heller ikke have det godt med... 

Jeg har det allerbedst med flaske, for så kan farmand og Julie også være med til at give mad... 

Anmeld

18. august 2011

ønskeprinsesse2011

MaybeBaby skriver:

Liften er pakket? Nu bliver jeg sådan helt forvirret... hvad skal I bruge liften til?

vi får et par dage på et barselshotel. og de anbefaler at barnet sover i liften der i stedet for de vugge de har da barnet sover bedre i liften. så derfor er den pakket

Anmeld

18. august 2011

MaybeBaby

ønskeprinsesse2011 skriver:

vi får et par dage på et barselshotel. og de anbefaler at barnet sover i liften der i stedet for de vugge de har da barnet sover bedre i liften. så derfor er den pakket

Vi skal også være på patienthotellet et par dage, så måske vores skal med bare for en sikkerheds skyld god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.