Pigepakke str 68 150 kr pp for hele pakken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. september 2011

Mille83

mizz-lillemor06 skriver:

hey du skulle vel ikke være int. i at sælge din hallo kitty kjole for sig selv??

mvh stella

Helst ikke, men hvad vil du gi?  Du kan få hele pakken for 100 PP hvis du slår til nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

mizz-lillemor06

Mille83 skriver:

Helst ikke, men hvad vil du gi?  Du kan få hele pakken for 100 PP hvis du slår til nu 

altså ville egentligt kunne have kjolen men hvis vi siger 100 inc porto så tager jeg det hele.

Anmeld

25. september 2011

Mille83

mizz-lillemor06 skriver:

altså ville egentligt kunne have kjolen men hvis vi siger 100 inc porto så tager jeg det hele.

Hehe, koster det ikke omkring 50,- og sende det hele? 

Jeg undersøger lige hvad det koster imorgen (tøjet ligger på min datters værelse) også melder jeg tilbage om jeg vil være med til det. 

Ok? 

Anmeld

26. september 2011

Mille83

mizz-lillemor06 skriver:

Portoen koster 40 kr med B post, så vi kan dele den også får du hele pakken for 120 incl porto.  det er jo en fin pakke, og tænk på hvor meget du får med

Anmeld

26. september 2011

mizz-lillemor06

Mille83 skriver:

Portoen koster 40 kr med B post, så vi kan dele den også får du hele pakken for 120 incl porto.  det er jo en fin pakke, og tænk på hvor meget du får med

tror jeg springer over. har lige set hvor meget tøj hun egentligt har i skabet  så skulle det være så kun hallo kitty kjolen.

Anmeld

26. september 2011

Mille83

mizz-lillemor06 skriver:

tror jeg springer over. har lige set hvor meget tøj hun egentligt har i skabet  så skulle det være så kun hallo kitty kjolen.

Okay hvad vil du give for den så? 

Anmeld

26. september 2011

mizz-lillemor06

Mille83 skriver:

Okay hvad vil du give for den så? 

tænkte lidt på 35 inc porto

Anmeld

26. september 2011

hekran

Jeg vil godt købe hele pakken for 100, hvis tilbuddet stadig gælder! Er tøjet blevet tumblet? Kan jeg stole på størrelse 68, mener jeg?

Anmeld

26. september 2011

Mille83

Marita skriver:

Jeg vil godt købe hele pakken for 100, hvis tilbuddet stadig gælder! Er tøjet blevet tumblet? Kan jeg stole på størrelse 68, mener jeg?

Vi endte i 120 for hele pakket, ja tøjet er tumblet og der er intet sket med størrelsen 

Anmeld

26. september 2011

hekran

Mille83 skriver:

Vi endte i 120 for hele pakket, ja tøjet er tumblet og der er intet sket med størrelsen 

Nåja, hihi! Det tror jeg godt jeg vil benytte mig af Helena er ved at vokse ud af sit 62 og har akut brug for noget tøj. Sender du lige et kontonummer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.