skråstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2009

miver

Sanne skriver:

Vi har jo fundet sådan en fin lille list på nette over de ting som vi skal have købt enden den lille kommer... men vi kan altså ikke helt finde ud af om vi vil få brug for sådan en skråstol... vil man ikke købe en højstol til den tid?

har i brugt en skråstol?

Sanne

Vi har osse været glad for vores skråstol (ville ikke undvære den dengang) . har hørt de er bedst dem der er stive i ryggen
Knus Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2009

SaNiNa

Tak for jeres mange svar... Så må vi heller se om vi kan finde en god en den er kommet på listen igen... der er jo så mange ting der skal købes...

Er der så nogle som er meget bedre end andre?

Anmeld

12. januar 2009

JonTri

Hej.
Ja køb endelig en. Super til at trække tiden lidt i - og de må sidde 10-15 min i en allerede fra de er en måned - bare man ligger den godt ned. Vi har brugt den en del, når vi skulle spise og den lille ikke ville være på gulvet - han ville jo være hvor der skete noget.
Held og lykke med det - og så er det jo et godt barselsønske

Anmeld

16. januar 2009

Tina2

Vi havde en Babybjørn skråstol begge gange og jeg ville IKKE ha undværet den) Helt fantasisk stol til når man skal ordne noget i køkkenet, i bad eller lign:-)

Anmeld

16. januar 2009

charlottekri

vi har brugt en, der kunne rejses både i ryggen og i benene. den var god i forhold til de "fjerder" skråstole man kan købe, fordi den kan tilpasses bedre til de mindste. "Fjeder" skråstolen er de jo slet ikke tunge nok til at tynge ned, så de skal have en vis størrelse før man kan bruge den, og den anden slags kan man jo bruge fra de er ikke ret gamle. Jeg ville ikke have undværet vores!!!

Anmeld

17. januar 2009

Hertzum77

Jeg har haft skråstol til begge piger og har været rigtig glad for den begge gange. Pigerne har nydt at sidde i den, så kan de rigtig følge med i hvad der sker omkring dem

Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.