skråstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.215 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. januar 2009

SaNiNa

Vi har jo fundet sådan en fin lille list på nette over de ting som vi skal have købt enden den lille kommer... men vi kan altså ikke helt finde ud af om vi vil få brug for sådan en skråstol... vil man ikke købe en højstol til den tid?

har i brugt en skråstol?

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2009

M&F&C

Jeg har været glad for at have skråstolen til Frederikke ... så har hun kunnet sidde i den på køkkenbordet eller bare på gulvet hvis jeg har været igang med madlavning og hun ikke lige har gidet at ligge og kigge på legesager Og den har hun brugt siden hun ikke var ret gammel, men der lå hun jo mere end hun sad.
Det er også stadig nemmest at give hende grød mens hun sidder i skråstolen (hun er 4½ måned). Højstolen sidder hun kun i 10-15 minutter af gangen, hvor hun får lov at lege med lidt legesager ved bordet, for at øve det lidt

Det blev lidt langt, men synes da helt bestemt i skal anskaffe jer en skråstol, eller hvertfald låne en

Anmeld

9. januar 2009

Loggidut

hvis du vil have 5 min til at skrælle kartofler...så er sådan en stol kanon vigtig!

den er fantastisk når den lille kan sidde og lege med et stativ foran sig...eller når du skal made.

nej man bruger ikke en høj stol til så små børn...de er ret gamle før man må bruge dem.

uden at vil hægtes op på det, mener jeg faktisk de er omkring 5-6 mdr. før man bruger sådan en, ihvertfald skal barnet kunne holde hovedet selv, uden at synke sammen.

så mit råd er...skaf jer en skråstol!

Anmeld

9. januar 2009

Janep

jeg syndes du ska købe en skrstol
Vi har været rigtig glade for den vi har, og vi har brugt den¨når hun sku ha mad

Anmeld

9. januar 2009

SaNiNa

så må vi på jagt efter sådan en osse... men vi har da heldigvis stadig noget tid at løbe på

Anmeld

11. januar 2009

Rasmine

Vi har også brugt vores sindssygt meget.

Anmeld

11. januar 2009

Stumpen

Vi har haft en, men har ikke brugt den ret meget..
Qnus Anja..

Anmeld

11. januar 2009

twinboys

Vi har også brugt vores skråstole utroligt meget...

Majbritt

Anmeld

11. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Vi har også brugt vores meget. Vi havde sådan en der kunne lægges næsten helt ned, så vi kunne bruge den fra start. I takt med de blev ældre kunne vi rejse den mere op så de kunne følge med i hvad der skete, hvis jeg for eksempel var ved at lave mad.

Kan kun anbefale dig at købe en

Anmeld

12. januar 2009

ekzunz

Har aldrig ejet en. Men de har så siddet i autostolen en hel del indenfor. Kan godt se at den kan være god at have!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.