Andre der har prøvet det samme eller lign?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Tusinde tak for de krydsede fingre

Regner ikke med noget, men skriver da lige en lille opdatering, når jeg ved nærmere

Det lyder godt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Anonym trådstarter

MigSS skriver:

Jeg havde ondt i højre side hele tiden, da jeg var gravid.. men de vidste ikke hvad det var, du troede det var fordi jeg var ved at få en graviditet uden for livmoderen, men var det ikke.. men jeg havde ondt da jeg var gravid, selv før jeg testede positivt, gjorde jeg først efter 3 uger ved ikke om det hjælper, men ..

Tusinde tak for dit svar

Det trøster  -man går jo og er nervøs for der er et eller andet helt galt med én...  Meeen mon ikke det hele ordner sig og det bare er kroppen der er crazy for tiden?

Anmeld

18. august 2011

MigSS

Anonym skriver:

Tusinde tak for dit svar

Det trøster  -man går jo og er nervøs for der er et eller andet helt galt med én...  Meeen mon ikke det hele ordner sig og det bare er kroppen der er crazy for tiden?

Det gjorde mit, og jeg fejlede ikke noget,

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

MigSS skriver:

Det gjorde mit, og jeg fejlede ikke noget,

Thanks!

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er en del i tvivl om hvornår jeg har haft ægløsning. Har taget æl-tests, men synes de var svære at tolke i denne måned... I følge andre beregninger må det have været omkring den 6.-9....

Anyway, jeg har så siden den 12. (i fredags) haft smerter i højre side af underlivet og det har engang imellem skiftet side for en kort bemærkning, men det er primært højre side... Derudover har jeg samtidigt fået brunligt udflåd -ikke meget i trussen, men mere når jeg tørede mig... (sorry det detaljerede billede) Havde så den 16. lidt ekstra brunligt udflåd og fik samtidigt meget følsomme brystvorter... Jeg får normalt brunligt udflåd et par dage inden mens... (skal jeg have ca. den 23.) har bare aldrig prøvet det såå meget før...

Jeg tror ikke på den er der denne gang. Jeg har de andre måneder været meget mere obs på pb -også derfor det er underligt med alle de her "symptomer". Men er der nogen af jer der har prøvet det? Kan det være mens der har ændret sig?

Undskyld den lange smøre...

OPDATERING!!!

Så har min mens meldt sin ankomst i dag...

Så det var min krop der opførte sig crazy... Ikke andet...

Meeen vi prøver da igen næste måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.