Hvad ville i gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

Anonym trådstarter

Chillien skriver:

Jeg ville sige det til dem... Og lige den måde du skriver her er meget passende...

tak
tror også jeg vælger at sige det, inden jeg koger over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

så gav det mere mening   ... det kom bare lidt til at lyde som om i ikke turde

synes din måde at sige det på i dit første indlæg er meget sobert, men samtiddig også nok til at de forstår

det blev også skrevet lidt hurtigt i vrede, da jeg lige havde haft den ene i røret igen, fordi hun liiige ville nævne hun havde fri og sagtens kunne tage vores barn et par timer, de kunne jo lege lidt.

Tak fordi du forstår. Tror også jeg må få det sagt lige ud inden jeg får nok nok. Selvom min kæreste Rikke er enig!

Anmeld

18. august 2011

Alba

ærlighed frem for alt i denne situation, andet ville være tarveligt. Det er jo en ærlig sag at, i ikke synes det er en god ide, og som du selv siger, slet ikke til diskution.

Anmeld

18. august 2011

Chillien

Anonym skriver:

tak
tror også jeg vælger at sige det, inden jeg koger over

Ja.. Det er altid bedre at sige sandheden på en pæn måde inden det går galt.. Er de virkelig interesserede i barnets bedste, vil de forstå at det er en dårlig ide..

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

det blev også skrevet lidt hurtigt i vrede, da jeg lige havde haft den ene i røret igen, fordi hun liiige ville nævne hun havde fri og sagtens kunne tage vores barn et par timer, de kunne jo lege lidt.

Tak fordi du forstår. Tror også jeg må få det sagt lige ud inden jeg får nok nok. Selvom min kæreste Rikke er enig!

Ups Rikke = ikke

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

Alba skriver:

ærlighed frem for alt i denne situation, andet ville være tarveligt. Det er jo en ærlig sag at, i ikke synes det er en god ide, og som du selv siger, slet ikke til diskution.

Tak for svar.
Jeg må simpelthen tage mig sammen og sige til dem de skal lade det ligge da det ikke kommer til at ske.
Ved at vennen snart skal være farbror det kan måde gøre at det vil gøre vores barn mindre interssant.

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

Chillien skriver:

Ja.. Det er altid bedre at sige sandheden på en pæn måde inden det går galt.. Er de virkelig interesserede i barnets bedste, vil de forstå at det er en dårlig ide..

De er ret unge og jeg tror det handler meget om at de syntes det kunne være "sjovt". Men det er ikke "sjovt" at passe et barn med særlige behov slet ikke når man ikke kender det. Havde vi haft et "normalt" robust barn, havde sagen måske været en anden, men det skal bare glemme en lille forholds kegle en enkelt gang og vi har et sygt barn i flere uger.

Anmeld

18. august 2011

Phoenix

Den lykkelige skriver:

Jeg ville sige noget.. Der er også MANGE der har spurgt om de kunne passe vores datter.. Nogle af dem der spørg vile jeg heller ikke have til at passe hende.. Så siger jeg bare "det er sødt af jer, men hun er lige lille nok.. men skal nok sige til hvis det bliver aktuelt".. Så siger de ikke mere..  og jeg ved jo så med mig selv at det aldrig bliver aktuelt..

sådan ville jeg også sige.

Anmeld

18. august 2011

Chillien

Anonym skriver:

De er ret unge og jeg tror det handler meget om at de syntes det kunne være "sjovt". Men det er ikke "sjovt" at passe et barn med særlige behov slet ikke når man ikke kender det. Havde vi haft et "normalt" robust barn, havde sagen måske været en anden, men det skal bare glemme en lille forholds kegle en enkelt gang og vi har et sygt barn i flere uger.

Så sig det til dem.. Det er der intet galt i.... Det ville være galt hvis i bare overrakte ungen uden bekymringer..

Anmeld

18. august 2011

Mumto3

Jeg synes det lyder som nogle søde og omsorgsfulde mennesker, som bare gerne vil aflaste jer. At de så ikke har realitetssans og ikke ved / kan se at de ikke kan passe jeres guldklump, det er så en anden sag.

Jeg ville sige tusinde tak for tilbudet og tak for at de tænker på jer, men at I ikke vil lade jeres barn passe, fordi det er krævende ud over det sædvanlige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.