serinasmor skriver:
hmmm .... tror jeg ville tage imod muligheden .... men i første omgang kun en time og i eget hjem ... men så får i mulighed for en kæreste-gåtur
en time fordi i også selv skal vænne jer til tanken ... jeg er ret sikker på at ligemeget hvor hårdt det er kan alle mennesker klare én time ... med mindre det selvfølgelig SLET ikke er mennesker i stoler på ... men hvorfor så være ven med dem
min pointe er ... mennesker der SÅ gerne vil hjælpe og bliver ved med at spørge igen og igen og igen er garanteret opgaven moden .. især når de er 2 ... du passer vel dit barn selv engang imellem ?? eller i er måske ALTID 2 til at passe barnet ??
jeg tror i ville blive positivt overraskede hvis i tør give slip lidt ...
I øvrigt er det en bjørnetjeneste ikke at lade barnet blive passet af andre end mor eller far ...
De er ikke mine venner. Og nej jeg stoler på ingen måde på dem. De er flinke, ja. Men ikke realistiske omkring det at passe et barn.
Og som jeg skrev er pasning ikke en mulighed, slet ikke hos dem.
Jo jeg er skam alene med vores barn. De kender ikke vores barn særlig godt da, de ting h*n magter gider de ikke lave med os, da det er kedeligt.
Vi arbejder os også frem mod at h*n skal passe, men vores børnelæge og terapeuter fraråder det også indtil h*n har det bedre. Vi går i behandling med vores barn.
Anmeld