Lene76

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. januar 2009

Millebasse

Hej..

Kan se at din søn rigtig tit har lungebetændelse og så kom jeg til at tænke på noget min nabo sagde til mig for et stykke tid siden. Hendes søn blev også ved med at have lungebetændesle igen og igen. Hun tog ham med til en kineotolog (staves?), siden da har han kun få gange haft lungebetændelse. Hun snakkede om at kroppen ikke havde været i balance og at han manglede skummetmælkspulver, så det fik han og siden er det gået super godt.. Ved ikke om du tror på alternativ behandling, men det gjorde min nabo heller ikke, men det hjalp alligevel

Ville bare lige skrive det til dig

Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2009

Lene76

Hej Camilla....

Rigtig sødt af dig og tænke på os og jo alternative behandlinger det "plejer" at virke men det er som om Viktors krop ik vil ta i mod. Forstået på den måde at min mor har en veninde som kan div lige fra akupuntur (hmm staves??) kinetologi (el hva det nu hedder) så ha har fået div behandlinger, både mod møb og lungebetændelse.....

HUn fjernetde helt min datters Ab ved bare 6 behandlinger, så hun kan nogle triks, plus hun sat min fødsels igang med viktor.... men viktors krop vil bare ik så han får div stoffer ind i den bette krop, denne omgang med lungebet. har været den værste da han har tabt sig 1200 gram... han er heldigvis ovenpå igen nu er det bare de pisse øre igen (sorry sproget) som løber igen igen.... men ok der altid noget når vejret er sådan som det er nu og man har børn ik

Men tak for rådet var egenligt bare det jeg vil.....

Knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.