vil i kende kønnet før fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

SLC

Jeg syntes det er fedt man selv kan vælge om man vil vide det eller ej - og kan godt forstå dem der gerne vil vide det, men personligt vil jeg vente og blive "overrasket" over om der kommer en bette knejt eller pige - men min kæreste vil gerne vide kønnet og jeg vil ikke vide det, så vi må lige se hvad det bliver til hehe . .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Mille83

Den kommende far skriver:

Nu nærmer tiden sig så småt at vi kan få kønnet at vide på vores lille guldklump. Vi er begge fast besluttet på at få kønnet at vide da vi er MEGA nysgerrige.

Men siden vi har meldt ud at vi vil vide kønnet er vi for det meste blevet mødt rystende hoveder som ikke kan forstå at vi vil vide det og at det er noget af charmen ved fødsel at se kønnet.

Vil i have kønnet at vide på forhånd?

MVH 

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

VI bestilte også kønscanning da jeg slet ikke kunne vente, men vil være ærlig og sige kunne jeg gøre det om igen, ja så ville jeg ikke vide kønnet......

Anmeld

18. august 2011

SjeBets

da jeg fik den store var der ikke så meget omkring køn da scanninger ikke var noget man gjorde i anden der var frygt for noget var galt. men fik det dog at vide 8 dage før fødsel da jeg skulle scannes pga jeg gik over. 

Nummer to fik jeg også kun en scanning på ( om der var tvillinger) og der kunne vi ikke se køn, men ville heller ikke vide det ... tog det som det kom ... jeg synes det var så meget federe at ikke vide det , men det er jo heldigvis forskelligt hvad folk vil have

Anmeld

18. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, vi vidtste det ikke nogen af gangene og er glad for ikke, at vu ikke vidstedet på forhånd. Det er en af livets små furnuligheder som man ikke kan gøre noget ved. Vi synes bare, at det var fantatisk først, at finde ud af det, da de kom op på maven. Begge gange er det min mand som har set kønnet

Anmeld

18. august 2011

Storken

Jeg er faktisk i vildrede. Jeg kan ikke finde ud af om jeg vil vide det til md scanningen. Kunne godt tænke mig at gå hele vejen og få overraskelsen på selve dagen,men jeg må erkende at jeg nok er for nysgerrig til at vente  Hvor langt er din kæreste henne ? (til den kommende far)

Anmeld

18. august 2011

Mom2012

Den kommende far skriver:

Nu nærmer tiden sig så småt at vi kan få kønnet at vide på vores lille guldklump. Vi er begge fast besluttet på at få kønnet at vide da vi er MEGA nysgerrige.

Men siden vi har meldt ud at vi vil vide kønnet er vi for det meste blevet mødt rystende hoveder som ikke kan forstå at vi vil vide det og at det er noget af charmen ved fødsel at se kønnet.

Vil i have kønnet at vide på forhånd?

MVH 

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Når jeg forhåbentlig snart bliver gravid igen, vil vi ikke vide kønnet.. Det var vi bare enige om Så der lidt ekstra til fødslen tænkte vi

Jeg har nu ellers opfattelsen af, at det er blevet meget almindeligt, at man gerne vil vide kønnet.. 

Anmeld

18. august 2011

B&J

vi var fra dag 1 af helt fast på vi ikke ville vide kønnet fordi vi er lige glad med og det er en dreng eller pige. bare vores barn var sundt og rask..

og det var så spænde da jeg skulle føde og de sagde nu skal du se hvad du har fået også lyftede de vores lille dreng op åhhh 

Anmeld

18. august 2011

AnneBJ

Vi fik det at vide til MD. Min kæreste var meget imod, næsten indtil vi stod til selve scanningen. Men jeg tror han kunne mærke hvor vigtigt det var for mig at få at vide, så han overgav sig.

Vi var 180% sikre på, vi skulle have en lille pige. Da scannedamen så sagde en dreng, blev vi jo ikke kede af det eller ngoet, men det skulle altså lige ind og vende. Det tog ca. 4 dage, så var jeg helt klar på jeg skulle være drengemor, istedet for pigemor og jeg ELSKER det..

Men jeg er rigtig glad for, at jeg havde tid INDEN han blev født, til at omstille mig. Jeg havde selvfølgelig klaret det alligevel, og han var blevet elsket fra første sekund uanset, men alligevel... 

Anmeld

18. august 2011

AndreasMor84

Nope det vil vi ikke.. vi åbner heller ikke vores pakker før juleaften Synes det er SÅ fedt at vi ikke ved det og jeg er ved at sprænges af nysgerrighed, så jeg GLÆDER mig endnu mere til fødslen end jeg frygter den

Anmeld

18. august 2011

Livsmor

Solstråle2011 skriver:

Nope det vil vi ikke.. vi åbner heller ikke vores pakker før juleaften Synes det er SÅ fedt at vi ikke ved det og jeg er ved at sprænges af nysgerrighed, så jeg GLÆDER mig endnu mere til fødslen end jeg frygter den

Godt svar :O)

Har fået 2 skønne piger, der begge er sunde og raske, det er det vigtigste for mig(os).

Men vi er heldigvis ikke ens, pøj pøj med scanningen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.