Vi vil ikke kende kønnet. Som de fleste andre skriver, så er det oplevelsen af det at gå og glæde sig og gætte under graviditeten, vi synes er sjov
. Og så den ekstra gave ved fødslen, ikke bare at se sit barn for første gang, men også få at vide, hvilket køn det er. Og så er vi ogsø fuldstændig ligeglade med hvilket køn der kommer
!
Vi ser intet problem i det praktiske, men vi ønsker heller ikke et lyseblåt eller lyserødt børneværelse og vil gerne have mange forskellige farver til vores barn alligevel.
Desuden slipper jeg for at bruge alt for mange penge på impulskøb af kjoler inden fødslen, som hurtigt bliver for små bagefter (hvis vi altså ventede en pige).
Og til sidst en "skræmme" historie, som nok er hørt før
: En fra mit arbejde fortalte, at de havde fået at vide, at de skulle have en pige, men ud kom en dreng og så kunne de ellers starte forfra med at købe tøj osv.
Men held og lykke med det! Og jeg er sikker på, at det er det rigtige for jer at få det at vide! Synes bare det er dejligt, at alle har mulighed for at få det, som de gerne vil have det!
Anmeld