Kender i støvlemærket Primigi? Erfaringer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Mi

Louiiiise skriver:

Jeg arbejder i sko butik, udlært og med 6 års erfaring. I de 6 år jeg har været i butikken, har vi altid haft primigi det er et super godt mærket. God støtte, blød, flexsibel, smart design, lette, gore-tex og lækre materialer man skal bare være opmærksom på at visse modeller er meget brede

Jamen så er det jo nemt, jeg køber den altså TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Mi

Louise83 skriver:

Min datter har haft Primigi vinterstøvler de sidste to år og de er efter min mening super lækre  Hun har aldrig haft våde fødder og støvlerne holdt sig pæne på trods af at hun er sådan en som 'bader i vandpytter'

Jamen, det er jo lutter gode erfaringer, så jeg springer med på vognen og køber primigistøvlerne. TAK

Anmeld

17. august 2011

Louiiiise

Husk at gå ind i din nærmeste sko butik og få god vejledning. Så i får den rigtige pasform ellers køre skoringen børnes dag fra i morgen, med en masse tilbud vi har f.eks. Vare med fra sidste år. Så du kunne måske være heldig at finde et par primigi i mellem

Anmeld

17. august 2011

Mi

Louiiiise skriver:

Husk at gå ind i din nærmeste sko butik og få god vejledning. Så i får den rigtige pasform ellers køre skoringen børnes dag fra i morgen, med en masse tilbud vi har f.eks. Vare med fra sidste år. Så du kunne måske være heldig at finde et par primigi i mellem

Ja så godt det med skoringen. Benyttede mig også af det sidste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.