Kender i støvlemærket Primigi? Erfaringer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.448 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Mi

Jeg har kig på et par brugte støvler til min datter på 7 år. De er fra Primigi, men kender ikke mærket.

Har du nogle erfaringer med det mærke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Maise86

Mi skriver:

Jeg har kig på et par brugte støvler til min datter på 7 år. De er fra Primigi, men kender ikke mærket.

Har du nogle erfaringer med det mærke?

Min datter havde vintersko (ikke støvler) i det mærke sidste år. Vi købte dem i efteråret og hvis hun ikke var vokset ud af dem kunne hun sagtens have brugt dem endnu. Jeg tror vi gav 5-600 kr for dem i en str 23 sidste år.

Anmeld

17. august 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
sofie har haft et par sko af det mærke..
Dem var vi helt bestemt tilfredse med.. De holdte sig rigtig pæne, og nu gemmer vi dem til astrid..

Anmeld

17. august 2011

Mi

Maise86 skriver:

Min datter havde vintersko (ikke støvler) i det mærke sidste år. Vi købte dem i efteråret og hvis hun ikke var vokset ud af dem kunne hun sagtens have brugt dem endnu. Jeg tror vi gav 5-600 kr for dem i en str 23 sidste år.

Det lyder da godt, så tror jeg godt jeg tør købe dem.

Anmeld

17. august 2011

trunte89

Vi har haft sandaler derfra, og var rigtig glad for dem.

Anmeld

17. august 2011

Mi

AnjaM skriver:

sofie har haft et par sko af det mærke..
Dem var vi helt bestemt tilfredse med.. De holdte sig rigtig pæne, og nu gemmer vi dem til astrid..

Jeg tror godt jeg tør købe dem så

Anmeld

17. august 2011

Mi

trunte89 skriver:

Vi har haft sandaler derfra, og var rigtig glad for dem.

Lyder da betryggende

Anmeld

17. august 2011

Louiiiise

Jeg arbejder i sko butik, udlært og med 6 års erfaring. I de 6 år jeg har været i butikken, har vi altid haft primigi det er et super godt mærket. God støtte, blød, flexsibel, smart design, lette, gore-tex og lækre materialer man skal bare være opmærksom på at visse modeller er meget brede

Anmeld

17. august 2011

Louiiiise

Slidstærke og god velcho

Anmeld

17. august 2011

Louise83

Min datter har haft Primigi vinterstøvler de sidste to år og de er efter min mening super lækre  Hun har aldrig haft våde fødder og støvlerne holdt sig pæne på trods af at hun er sådan en som 'bader i vandpytter'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.