forkert at elske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg synes bestemt du skal være stolt af at du har plads til en anden kvindes børn, at du kan elske dem..og kan deres mor ikke fatte det, så er det hende, der har et problem.
Men det er jo det, at dine bonusbørn mærker du er ægte, og det får deres mor til at føle sig uduelig og utilstrækkelig.
SÅ spring op og fald ned på hende, men vær sød ved hende. Det er jo ikke sjovt at føle, at en anden er i stand til at føle dyb kærlighed til ens børn og måske være en bedre mor end hun selv er!?!

Så bær over med hende og løft hovedet, du har overhovedet ingen grund til at føle dig ringe.

Kærligst
Sussie

vi har haft mange problemer, men jeg har aldrig gjort noget for at såre hende eller børnene.. vil kun børnene det bedste.. men ja, jeg tror også hun er bange for at jeg går ind og tager en moderrolle.. men jeg tager jo aldrig hendes moderrolle fra hende..

vi taler slet ikke sammen mere da det bare ikke fungerer, så mig og min mand har valgt at det kun er ham der snakker med hende...

forstår bare ikke at det åbenbart i hendes øjne er forkert at jeg elsker de børn.. har trods alt været i deres liv i 3 år nu...

men ja det er ikke let

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth85 skriver:

Jeg bliver selv den mor, som VED hun får det svært med stedmoren, men jeg prøver bare at undgå for meget snak m. hende (altså personligt). Så undgår vi konflikter, og jeg tror det er det bedste for os pt.

Så længe jeg ved, at hun vil min søn det bedste, så er jeg ligeglad med alt andet. Dog vil jeg ikke have, at hun fx poster masser af billeder på facebook etc., uden det er med filter på, så ikke alle kan klikke sig ind på dem. Det håber jeg hun vil respektere :-)

Det er jo mest min eks og jeg, som skal have tingene til at fungere, og når de bare gør det, og vores søn er glad og tryg, der hvor han er, ja så er der ingen ko på isen. Men lad hende da bare være, hvis det skal være på den måde. Man kan ikke tvinge nogen til at kunne lide hinanden eller skulle snakke sammen. Hvis ikke det går, så går det bare ikke.

selvfølgelig er det ikke nemt når ens barn får en stedmor, men sådan er livet når man vælger at gå fra hinanden...

jeg ville bare være glad hvis mit barn fik en stedmor som elskede mit barn som sit eget, og ikke gjorde forskel eller ikke kunne indfinde sig med at være stedmor..

jeg har læst om mange herinde der ikke indfinde sig med den nye rolle eller ikke kan acceptere deres stedbarn..

får bare lort i hovedet gang på gang, og bliver sku så ked for jeg gør sku bare mit bedste...

Anmeld

5. oktober 2011

Jelles

Anonym skriver:

er det virkelig forkert at man som bonusmor elsker og involverer sig i sine bonusbørns liv??

jeg føler nogegange at jeg bare burde skride ad h til....

kan godt se det et ældre indlæg, men derfor vil jeg lige smide en hilsen...

jeg har selv to bonus drenge som jeg bare rå elsker.... <3

og jeg blander mig så meget jeg kan tillade mig, men acceptere stadig jeg ikke har noget at skulle have sagt som såen :-)

knus

Anmeld

21. marts 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Du skal da involvere dig?

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

Du skal da involvere dig?

det mener jeg jo osse selv

men andre har deres meninger...

Anmeld

21. marts 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

er det virkelig forkert at man som bonusmor elsker og involverer sig i sine bonusbørns liv??

overhoved slet ikke!!!

selv om børnene ikke altid kan se du vil dem det godt, så vil de en dag takke dig for det!

bare vær tålmodig!

Anmeld

22. marts 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Anonym skriver:

det mener jeg jo osse selv

men andre har deres meninger...

Men kender godt følelsen -  og jeg er på grænsen til at smutte

Anmeld

22. marts 2012

MaleneJensen

Anonym skriver:

Slet ikke Forkert..!!!!

Anmeld

16. juli 2012

JoCi

Det er slet ikke forkert, har selv været bonusmor til en dejlig pige og selvom hendes far og jeg ikke er sammen mere elsker jeg hende stadig som jeg elsker mine egne.

Mine egne børn har en fantastisk bonusmor og jeg sætter stor pris på hun involverer sig i mine børns liv og elsker dem som hun elsker sin egen lille trold. Havde hun ikke gjort det ville hun være den helt forkerte bonusmor til mine børn.

Jeg synes du er fantastisk og moren til dine bonusunger burde være lykkelig over at have en bonusmor til hendes børn som dig

Anmeld

16. juli 2012

Adrina

Anonym skriver:

Nej, det er bestemt ikke forkert!

Er selv stedmor til en pige på 5. Vi havde det perfekte forhold til hinanden, men det fik moderen ødelagt

Blev beskyldt for at havde slet pigen og råbe af hende og tvinge hende til sindsyge ting ..  

Så fortsæt du med at vær en god bonusmor for de børn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.