Lisbeth85 skriver:
Jeg bliver selv den mor, som VED hun får det svært med stedmoren, men jeg prøver bare at undgå for meget snak m. hende (altså personligt). Så undgår vi konflikter, og jeg tror det er det bedste for os pt.
Så længe jeg ved, at hun vil min søn det bedste, så er jeg ligeglad med alt andet. Dog vil jeg ikke have, at hun fx poster masser af billeder på facebook etc., uden det er med filter på, så ikke alle kan klikke sig ind på dem. Det håber jeg hun vil respektere :-)
Det er jo mest min eks og jeg, som skal have tingene til at fungere, og når de bare gør det, og vores søn er glad og tryg, der hvor han er, ja så er der ingen ko på isen. Men lad hende da bare være, hvis det skal være på den måde. Man kan ikke tvinge nogen til at kunne lide hinanden eller skulle snakke sammen. Hvis ikke det går, så går det bare ikke. 
selvfølgelig er det ikke nemt når ens barn får en stedmor, men sådan er livet når man vælger at gå fra hinanden...
jeg ville bare være glad hvis mit barn fik en stedmor som elskede mit barn som sit eget, og ikke gjorde forskel eller ikke kunne indfinde sig med at være stedmor..
jeg har læst om mange herinde der ikke indfinde sig med den nye rolle eller ikke kan acceptere deres stedbarn..
får bare lort i hovedet gang på gang, og bliver sku så ked for jeg gør sku bare mit bedste...
Anmeld