Anonym skriver:
det er børnenes mor der får mig til at føle sådan... hun mener jeg involverer mig for meget i børnenes liv.. jeg synes derimod at jeg bare tager mit ansvar som stedmor..
børnene elsker og respekterer mig, så dem er der ingen problemer med..
jeg elsker bare de børn lige så højt som min egen, og det kan jeg ikke se noget galt i... men det kan hun åbenbart
Jeg bliver selv den mor, som VED hun får det svært med stedmoren, men jeg prøver bare at undgå for meget snak m. hende (altså personligt). Så undgår vi konflikter, og jeg tror det er det bedste for os pt.
Så længe jeg ved, at hun vil min søn det bedste, så er jeg ligeglad med alt andet. Dog vil jeg ikke have, at hun fx poster masser af billeder på facebook etc., uden det er med filter på, så ikke alle kan klikke sig ind på dem. Det håber jeg hun vil respektere :-)
Det er jo mest min eks og jeg, som skal have tingene til at fungere, og når de bare gør det, og vores søn er glad og tryg, der hvor han er, ja så er der ingen ko på isen. Men lad hende da bare være, hvis det skal være på den måde. Man kan ikke tvinge nogen til at kunne lide hinanden eller skulle snakke sammen. Hvis ikke det går, så går det bare ikke. 
Anmeld