Ørelæge-besøg-update...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. januar 2009

Rasmine

Ja, så fik Millepigen 2 nye dræn.
Eftermiddagen er faktisk gået fint.
Efter aftensmaden ville hun tumle lidt med Lars.
-Vi havde jo ikke lige tænkt over hun sku holde sig lidt i ro, fordi hun havde det fint, var frisk, og jokede som normalt.
Pludselig siger hun AV det gør ondt, og så blødte det ud af det ene øre.
LORT!

Så hun fik Panodil.

Inden hun kom i seng fik hun så dryppet ører, og nu holder vi bare vejret og håber på blødningen ikke betyder noget.
Ringede dog til vagtlægen lige da det skete, men som sædvanligt var det et ligegyldigt svar, og en mumlem om Panodil.
Hvis ikke hun får en rolig nat, og hvis hun har ondt i morgen, tager vi ned til ørelægen.
(mon vi sku gøre det alligevel??? og få be/afkræftet at der sku være noget i vejen, inden det bliver weekend)

Nå men, da hun kom ind i det lille rum, hos ørelægen gik det op for hende hvad der sku ske.
Hun render hen til døren og står og hiver i håndtaget, og lukker fuldstændig af for fornuftig info, af bare skræk.
Jeg må så hen og hente hende, og sidde med hende og holde hende hårdt fast, mens narkoselægen bedøver hende.
Fårk, at sidde der med sit barn, som bliver mere og mere slapt, mens hun græder....
Gisp, får en klump i halsen igen.
Da hun vågnede var hun rigtig ked og konfus. Og meget sur på mig, så idag har jeg fået de første kindheste(og forhåbentlig sidste) af min datter.

Anyway, ørelægen sagde de snildt kunne blive 7 inden de voksede fra det!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

Lene76

ja det er ik sjovt når de små gør modstand....... jeg tror på at det var sidste gang hun sku ha dræn i. Ligesom jeg osse tror på at viktor ik får lungebetændelse mere.....

go bering med hendes øre og lad os håbe at blødningen ik har betydet noget.....

Anmeld

9. januar 2009

Grynt

øv sikke da noget lort, hva. Godt det er overstået for denne gang.

Glæder mig virkelig ikke til på torsdag og kan mærke bare det at læse dit indlæg får mig til at tude Men det skal bare ordnes.

kh Tina og håber Mille pigen har det meget bedre idag

Anmeld

9. januar 2009

..

Puha, det gik da lige i hjertet at læse din beretning! Sidder her med tårer i øjnene og føler med dig, må være så hårdt! Godt det er overstået, håber snart hun er helt frisk igen..
Knus

Anmeld

11. januar 2009

linemus

Nåh, stakkels pige. Og mor, kan godt forstå, det må være svært, når hun reagerer sådan i frygt. Puha - håber for jer, det er sidste gang. Hvordan går det med hende nu?

Knus Line

Anmeld

11. januar 2009

Rasmine

Jamen, det går fint.
Dvs. aner det faktisk ikke.
Hun er hos sin far.
Intet nyt er vel godt nyt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.