Madbudget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Malli

W.. skriver:

Det er noget i den dur vi er ude i - med kuverterne! Men her havde jeg kun tænkt MAD - men det er jo egentlig dumt! Jeg tror, at jeg hæver den så der også er til husholdning!

Tak for svar!

Vi startede også med ren mad, men fandt hurtigt ud af at det var lidt skørt, for når vi var ude for at handle, købte man jo samtidig, toiletpapir, kattegrus, bleer osv. Så de penge skulle vi jo så trække ud af mad budgettet, når vi kom hjem. Og det blev for rodet! Så jeg vil også anbefale jer at sætte det op, og lægge det hele ind under et budget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

TineA

Malli skriver:

Vi startede også med ren mad, men fandt hurtigt ud af at det var lidt skørt, for når vi var ude for at handle, købte man jo samtidig, toiletpapir, kattegrus, bleer osv. Så de penge skulle vi jo så trække ud af mad budgettet, når vi kom hjem. Og det blev for rodet! Så jeg vil også anbefale jer at sætte det op, og lægge det hele ind under et budget

Ja, det må vi gøre!!

Anmeld

17. august 2011

B&J

W.. skriver:

Orv, det må kræve planlægning!

Jaa men det bliver det også

Anmeld

18. august 2011

Mortiltodrenge

Vi bruger 5500 og er to voksne og to børn (15 mdr. og 4½ år)

Anmeld

18. august 2011

BellaCiinea

W.. skriver:

Hej Tøser

Er igang med at lave budget (igen)!

Jeg har sat madkontoen til 2800 kr pr md - er det realistisk for 2 voksen og 1 barn?

Hvor meget bruger I?

Jeg har stemt 1000-1500kr.

Vi er 2 voksne.

Jeg laver madplan, og kan derfor handle ind for 200-300kr. til en uge. Så kommer der selvfølgelig det løse ved siden af  

Såå ja, det må blive til 1000-1500kr.

Anmeld

18. august 2011

serinasmor

vi bruger omkring 2500-3000 kr

det er incl shampoo, opvaskemiddel, tandbørster og hvad husholdningen nu ellers mangler ... og self bleer og skumklude ..

det kræver madplan hver uge, et minimum af junkfood og ting der heller ikke er sunde...

vi handler mest i netto og køber bleerne i aldi ...

handler kun kød på tilbud og pakker det om så mængden passer til os og så i fryseren .... kunne godt bruge en større fryser (har 3 skuffer) .. men det går fint  .. og man vænner sig til at se efter gode tilbud på kød og kaffe

forresten er vi 2 voksne og et barn på 1½

serinasmor

Anmeld

18. august 2011

g.seerup

vi bruger 5-6000 på mad, bleer (2 blebørn) og alt til husholdningen vi er 2 voksne og 3 børn i husstanden

Anmeld

18. august 2011

lo1986

Her er der et madbudget på 2500 kr til hver måned, og vi er to voksne og et barn på snart 3. De 2500 kr skal dække alt hvad der kan købes i et supermarked dvs. også bleer, shampoo, klude og lignende! Og det funger fint

Anmeld

18. august 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Vi er 3 personer og vi sætter 2500 af om mdr. Og vi mangler intet.

Heri er også bleer, toilet papir og sådanne ting

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

18. august 2011

DitteFisk

Herhjemme bruger vi omkring 1500 på mad om måneden som vi fordeler i kuverter. Det er foruden ekstra ting som toiletpapir, sæbe, og alt andet praktisk non-food , men det sætter vi også et fast beløb af til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.