Dejlig hund bortgives

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. september 2011

Benjamins'mor

1012lmp skriver:

Dem der hentede ham kunne ikke overskue at have ham, så de har afleveret ham på et internat

Men han kan ses her... og her kan man også kontakte dem.

http://www.dyrevaernet.dk/profil.php?sayfa_url=cosmo-1003&kat=hunde

Men tror bestemt nok lige de skal tænke over at få en hund en gang til hvis ikke de har råd til at købe en... Tror ikke i er klar over hvor dyr en dyrlæge kan være og foder... den bette hun der spiste for 500,- og mdr, også plus alt det andet...

Ej, det har de vel ikke. Hold da k*** jeg var blevet gal! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

1012lmp skriver:

Problemet er jo bare at nu skal vi godkendes for at få ham hjem igen og vi skal betale for ham endnu engang.

I know. Godkendelsen er vist ikke noget problem. Men hvad med økonomien? 

Anmeld

22. september 2011

Bryndis

Hvis ikke det var helt over på Fyn så ville jeg gerne have haft den

Anmeld

22. september 2011

freiasmor

ejjj puuuh

ved du om det er over på fyn han er stadig ?? altså internatet derovre ?? har noget familie som har haft skrevet på ham om at de gerne vil ringes op..

Anmeld

22. september 2011

1012lmp

LookAtThat skriver:

ejjj puuuh

ved du om det er over på fyn han er stadig ?? altså internatet derovre ?? har noget familie som har haft skrevet på ham om at de gerne vil ringes op..

Nej internatet ligger på sjælland et sted.

Anmeld

22. september 2011

1012lmp

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

I know. Godkendelsen er vist ikke noget problem. Men hvad med økonomien? 

Økonomien til at have ham er ikke et problem men har ikke råd til måske at skulle give 2000 bare for at hente ham.

Anmeld

22. september 2011

Stjernestoev

IviLouisNuunu skriver:

Hej, har du fået et nyt hjem til hvalpen? For jeg har nemlig en niece der har en kæmpestor drøm om en hvalp eller hund, ligegyldigt om hunden kan blive stor eller ej. Bare hun får en hund. Hendes forældre og bedsteforældre forsøger at hjælpe hende,men da priserne for hunde er lidt høje her i dk kan det være svært for dem, da moderen er studerende, og faderen i aktivering. Men det med dyreklinikker og sådan noget har de råd til. Min niece har SÅ stort et ønske om en hund, at hun samler alle de flasker op hun kan når vi går tur, så hun kan gemme pengene til hunden, og når hun får lommepenge og lidt fra nogen andre så gemmer hun også dem. Hun vil ikke engang have nyt tøj, "vi kunne jo ellers gemme pengene i stedet for at bruge dem!" sådan som hun siger det. Hun taler hele tiden om hunde, og jeg synes det er synd for hende at ikke have fået en hund endnu, for hun har snakket om at få en i 3 år nu. Hun er 10 år og elsker SIMPELTHEN hunde.

Så hvis du ikke har fundet en ejer endnu, vil jeg meget gerne hente den.

Hvis man ikke har råd til at købe en hund, så tvivler jeg altså på at man har råd til at have den. Hunden kan jo blive syg, og det kan hurtigt løbe op. :-)

Anmeld

23. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

1012lmp skriver:

Økonomien til at have ham er ikke et problem men har ikke råd til måske at skulle give 2000 bare for at hente ham.

Ja...  Øv hvor jeg håber han får en god og blivende familie. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.