Dejlig hund bortgives

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. august 2011

twinboys

hvor er han nuttet... min Oliver ville elske den...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

1012lmp

twinboys skriver:

hvor er han nuttet... min Oliver ville elske den...

Ej men han elsker mine drenge og de elsker ham... og ville sådan ønske jeg kunne beholde ham men må også bare indse at jeg har slet slet ikke overskuddet til det lige nu... det er hårdt og erkende og har været alene med ham en uge nu og jeg kan bare ikke overskue det...

Det knuser mit hjerte at måtte af med ham men er sikker på han stadig kan få et fantastisk dejlig liv han er jo ikke så gammel.

Anmeld

17. august 2011

twinboys

1012lmp skriver:

Ej men han elsker mine drenge og de elsker ham... og ville sådan ønske jeg kunne beholde ham men må også bare indse at jeg har slet slet ikke overskuddet til det lige nu... det er hårdt og erkende og har været alene med ham en uge nu og jeg kan bare ikke overskue det...

Det knuser mit hjerte at måtte af med ham men er sikker på han stadig kan få et fantastisk dejlig liv han er jo ikke så gammel.

du skal nok finde en sød og kærlig familie til den skønne hund

Anmeld

17. august 2011

1012lmp

twinboys skriver:

du skal nok finde en sød og kærlig familie til den skønne hund

Det håber jeg virkelig..

Anmeld

17. august 2011

Bshizzle

1012lmp skriver:

Da jeg er kommet i din situation og er blevet alene endnu engang har jeg ikke overskud til vores hvalp på 5 mdr derfor søger jeg et nyt hjem til ham, da jeg ikke kan overskue at være alene med ham, 2 børn og uddannelse

Han er en dejligt gadekryds (labrador, formel 1, golden retriever) fra 10 marts i år.

Han har altid haft børn omkring sig og er super glad for dem. 

Er der spørgsmål så kom endelig med dem.

Hold da op den ser dejlig ud.. - forstår godt det er svært for dig at skulle af med den..

Jeg har mulighedvis en der gerne vil overtage den.. men skal lige snakke med dem først.
De er nemlig på jagt efter en hund.. og de gik primært efter en golden.. Men skal da se om jeg kan lokke dem til denne blanding.

De bor på Fyn.. så muligheden for at du evt vil se dem og hunden vil da være der..

Prøver lige at ta kontakt til dem med det samme..

Anmeld

17. august 2011

mamalicious

Måske du kunne fortælle lidt mere om hvalpen...

Er han renlig ?

Kan han være alene ?? o.s.v....

Held og lykke

Anmeld

17. august 2011

1012lmp

Bshizzle skriver:

Hold da op den ser dejlig ud.. - forstår godt det er svært for dig at skulle af med den..

Jeg har mulighedvis en der gerne vil overtage den.. men skal lige snakke med dem først.
De er nemlig på jagt efter en hund.. og de gik primært efter en golden.. Men skal da se om jeg kan lokke dem til denne blanding.

De bor på Fyn.. så muligheden for at du evt vil se dem og hunden vil da være der..

Prøver lige at ta kontakt til dem med det samme..

Det lyder helt fantastisk...

Anmeld

17. august 2011

1012lmp

mamalicious skriver:

Måske du kunne fortælle lidt mere om hvalpen...

Er han renlig ?

Kan han være alene ?? o.s.v....

Held og lykke

Ja han er renlig... kan selvfølgelig ikke sige hvordan han er når han er et nyt sted han skal nok lige tilvendes de første par dage indtil han ved hvordan det fungere et nyt sted...

Han kan sagtens være alene så længe der ikke er en masse han kan pille ved.. han er jo stadig hvalp og meget nysgerrig og han kan godt lave ulykker hvis muligheden er der... F.eks den anden dag var jeg ude at handle og da jeg kom hjem havde han spist de pølsehorn der lå på bordet og den slags ting..

Og han er fuld af energi og elsker børn.. elsker den opmærksomhed de giver ham...

Men han er en super dejlig og tålmodig hund... men har bare ikke overskuddet og tiden til f.eks at gå med ham og træne ham og den slags.

Anmeld

17. august 2011

Zafir

Nåååååårrr...

Men jeg kan desværre ikke have hund Husbonni er allergisk...

Anmeld

17. august 2011

1+1drenge

har lige skrevet et brev til dig er meget interesseret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.