Motion efter fødslen..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

fønix

Tina&Martin skriver:

I min lille prutby stillede vi barnevognen udenfor og så sov babyerne mens vi trænede og så havde vi bare alarmen med ind.

Startede da hun var 3 mdr gammel.

Hvor dejligt i kunne det! Det tror jeg ikke lige jeg tør nu det skal være inde i Århus  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

2babygirls

fønix skriver:

Hvor dejligt i kunne det! Det tror jeg ikke lige jeg tør nu det skal være inde i Århus  

Ellers så ring ned til dem og hør ad, hvor du evt. kan stille baby sikret!!

Og om du evt. må have den med ind i liften..

Anmeld

18. august 2011

TineA

fønix skriver:

Hejsa! 

Jeg vil gerne i gang med at træne når jeg har født, self først når jeg kan og det er bedst for kroppen 

Har så tænkt lidt på et træningscenter, men jeg skal være alene mor, tænler lidt om man kan tage bebse med? Er der nogen som har haft jeres små med eller har i lavet noget andet godt motion??? 

Har termin i morgen så supermand skulle gerne snart komme ud 

Hej

De første 8 uger må du helst ikke lave det store - der magter du nok heller ikke noget alligevel

Men derefter (efter 8 ugers undersøgelsen), kan du jo sagtens træne. FitnessWorld har mor/baby-hold - det er faktisk rigtig hyggeligt!

Jeg har været der 3 gange ca, men min dreng var 7-8 måneder, så han var over alt - så derfor er det ikke noget jeg har dyrket

Men der var en masse andre mødre med deres heeelt små bebser! Meget populært - også med mødreegruppen

Held og lykke og  også en gang vestøv til dig!

Anmeld

18. august 2011

fønix

W.. skriver:

Hej

De første 8 uger må du helst ikke lave det store - der magter du nok heller ikke noget alligevel

Men derefter (efter 8 ugers undersøgelsen), kan du jo sagtens træne. FitnessWorld har mor/baby-hold - det er faktisk rigtig hyggeligt!

Jeg har været der 3 gange ca, men min dreng var 7-8 måneder, så han var over alt - så derfor er det ikke noget jeg har dyrket

Men der var en masse andre mødre med deres heeelt små bebser! Meget populært - også med mødreegruppen

Held og lykke og  også en gang vestøv til dig!

Det bliver også først efter de 8 uger jeg vil i gangTak for svaret, ja kunne godt forestille mig de kravler over det hele når de bliver større..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.