Motion efter fødslen..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. august 2011

fønix

Hejsa! 

Jeg vil gerne i gang med at træne når jeg har født, self først når jeg kan og det er bedst for kroppen 

Har så tænkt lidt på et træningscenter, men jeg skal være alene mor, tænler lidt om man kan tage bebse med? Er der nogen som har haft jeres små med eller har i lavet noget andet godt motion??? 

Har termin i morgen så supermand skulle gerne snart komme ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

AndreasMor84

Man kan sagtens tage sin baby med i fitness.. det har jeg set mange gøre ved at de ligger i liften osv Men i starten har du nok kun overskud til gåture med vognen

Anmeld

17. august 2011

Frøken J.

fønix skriver:

Hejsa! 

Jeg vil gerne i gang med at træne når jeg har født, self først når jeg kan og det er bedst for kroppen 

Har så tænkt lidt på et træningscenter, men jeg skal være alene mor, tænler lidt om man kan tage bebse med? Er der nogen som har haft jeres små med eller har i lavet noget andet godt motion??? 

Sender først og fremmest vestøv

FitnessDK har mor-barn hold i mange centre, som er decideret beregnede til du må tage babyer med. Ellers er det ikke sikkert det er optimalt, for på de "normale" hold er der gerne skruet super højt op for musikken og sådan. Nok ikke det bedste for bebs Men hvis du leder efter centre, som har decideret målrettet træning mod mødre, så kan du sagtens  

Anmeld

17. august 2011

fønix

Solstråle2011 skriver:

Man kan sagtens tage sin baby med i fitness.. det har jeg set mange gøre ved at de ligger i liften osv Men i starten har du nok kun overskud til gåture med vognen

Okay så ville jeg ikke være den eneste og ja det bliver nok kun til gåture i starten men skulle gerne igang med at træne 

Tak for svar!

Anmeld

17. august 2011

fønix

Frøken J. skriver:

Sender først og fremmest vestøv

FitnessDK har mor-barn hold i mange centre, som er decideret beregnede til du må tage babyer med. Ellers er det ikke sikkert det er optimalt, for på de "normale" hold er der gerne skruet super højt op for musikken og sådan. Nok ikke det bedste for bebs Men hvis du leder efter centre, som har decideret målrettet træning mod mødre, så kan du sagtens  

Mange tak, håber det kommer frem 

Åhh super, var lige inde på deres hjemmeside, det ser faktisk helt okay ud så det er nok det det bliver For ja ved normale hold er musikken simpelhen så høj, så det vil jeg slet ikke byde den lille bebs  tak for hjælpen

Anmeld

17. august 2011

Frøken J.

fønix skriver:

Mange tak, håber det kommer frem 

Åhh super, var lige inde på deres hjemmeside, det ser faktisk helt okay ud så det er nok det det bliver For ja ved normale hold er musikken simpelhen så høj, så det vil jeg slet ikke byde den lille bebs  tak for hjælpen

Jeg har hørt om folk, der tager deres bebser med på de andre hold, og beder instruktøren skrue ned for musikken, men det synes jeg ikke man kan tillade sig

Men tror de mor/barn hold er super gode! Jeg gik til graviditetstræning og kunne se mor/barn holdet indne vi skulle ind, og det så super effektivt ud  

Anmeld

17. august 2011

fønix

Frøken J. skriver:

Jeg har hørt om folk, der tager deres bebser med på de andre hold, og beder instruktøren skrue ned for musikken, men det synes jeg ikke man kan tillade sig

Men tror de mor/barn hold er super gode! Jeg gik til graviditetstræning og kunne se mor/barn holdet indne vi skulle ind, og det så super effektivt ud  

Nej det synes jeg nu heller ikke man kan tillade sig, vil jeg i hvert fald ikke gøre  det må også være lidt træls for de andre på holdet

Jamen altså så skal det jo bare prøves af  skal du i gang med det?

Anmeld

17. august 2011

Frøken J.

fønix skriver:

Nej det synes jeg nu heller ikke man kan tillade sig, vil jeg i hvert fald ikke gøre  det må også være lidt træls for de andre på holdet

Jamen altså så skal det jo bare prøves af  skal du i gang med det?

Netop!

Det vil jeg gerne, hvis pengene slår til efter fødslen, nu må jeg lige se  

Anmeld

17. august 2011

fønix

Frøken J. skriver:

Netop!

Det vil jeg gerne, hvis pengene slår til efter fødslen, nu må jeg lige se  

Jep, de skal også lige være der

Anmeld

18. august 2011

2babygirls

fønix skriver:

Hejsa! 

I min lille prutby stillede vi barnevognen udenfor og så sov babyerne mens vi trænede og så havde vi bare alarmen med ind.

Startede da hun var 3 mdr gammel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.