hvad ind i hele hule.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. januar 2009

Loggidut

er det for en nar-dom den satans familie fra mou får?

er verden gået helt amok? Fy for den lede...jeg har da slet ingen ord for det her...

den stakkels pige skal leve med dårlig psyke resten af livet, mens de forældre kan sidde og grine af det...hvordan må den stakels pige ikke føle hendes liv er vejet op...efterhånden må hun da ikke regne hendes liv for ret meget!

jeg er bange for det her handler om at pynte på at samfundet intet har gjort i tide...og føj for den lede hvor jeg ikke længere tror på retfærdigheden i danmark.

efterhånden kan man gøre som det passer sig...og hvad endnu værere er...nu slipper de for at se på den pige de havde så meget had til...og alt det her ballade koster dem 5 skide måneder??? Hvad er det for noget?

hvad forgår der efterhånden for det danske retssystem.

stakkels pige!

sorry, er da helt harm!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

Lene76

ja jeg blev osse noget rystet da jeg hørte om den meget milde dom.... stakkels pige.

Har jeg forstået det rigtigt at hun ik måtte se sin rigtige far for hendes mor???..... kan ik helt forstå hvorfor moren vil ha hende når hun behandler hende på den måde så havde det skisme været bedre med at hun var hos faren el en plejefamilie.... håber hun får alt den hjælp hun har behov for resten af hendes liv så hun kan få en bedre liv fra nu af......

Knus fra Lene som bare blir så gal på systemet når man endnu engang kan se det ik virker......

Anmeld

9. januar 2009

Helle30

Ja, jeg er altså også totalt harm over den dom. Havde de dog bare snydt lidt i skat også, så havde man nok kunnet finde ud af at bure dem inde i nogle år. Altså, hvad er det for et menneskesyn?
Til gengæld kan gnække lidt over, at de to mennesker ALTID vil være stemplede som dem, der gjorde den pige så meget ondt. De vil aldrig kunne færdes frit uden at skulle tænke over, om nogen genkender dem og får lyst til at mene noget om deres ugerninger - på den ene eller anden måde.
Hey Slogs! Du bor jo ikke så langt væk - du kunne vel nok stå klar med et lille banner og en knyttet næve, den dag dag de vender hjem fra brummen?

Desværre er denne sag jo ikke enestående, forstået på den måde, at der med garanti er masser af sager om omsorgssvigt, der ligger godt syltet ned rundt om i kommunerne. Selv har jeg været med til at lave adskillige indberetninger, der aldrig har ført til nogen reaktion fra den kommune, hvor jeg arbejder.
Jeg håber virkelig, at denne sag kan få landets børne/unge-ansvarlige til at skynde sig at få gang i de sager, der bliver ved med at havne nederst i bunken.
Og når det så viser sig, at sådanne sager bliver syltede, fordi de er hammerdyre, så må kommunerne melde det videre opad.

- Helle

Anmeld

9. januar 2009

Plysbjørnen

Der er ikke noget der hedder menneskehensyn, og især ikke noget der hedder hensyn til små børn...

Synes altid at personer der på den ene eller anden måde ødelægger små børn slipper for billigt... Men det undre mig efter hånden ikke her i system Danmark...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.