Hallo, knalder I, eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. januar 2009

Rasmine

Der må ski da være en god grund til hvorfor ingen er på!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

Astrid P

HA! Gid det var så vel!!!

Anmeld

8. januar 2009

Lene76

næh jeg ordnede lige en ton vasketøj... pyh også har min kære mand siddet her leget lidt på puteren.... men nu er det min tur..... og knalde hva er det hehe

Anmeld

8. januar 2009

Mikkelmusen

haha nej det var igår det var onsdag bacon

Anmeld

9. januar 2009

Helle30

Yearh right, that'll be the day...
Nej, jeg har kørt noget "wellness for gravide" (det er mig) i badeværelset en del af aftenen - because I'm worth it, som Astrid ville have sagt. Nåhja, og så har jeg brugt noget tid på at rydde op efter Sofie, som var med ved arrangementet.
Jeg lod hende lege som hun lystede, så der var lige noget med 20 m. toiletpapir - halvvejs nede i kummen samt div. badeænder, en hamphandske og endnu 20 m. toiletpapir, der skulle reddes ud af vaskemaskine og tørretumbler.
Til gengæld fik moderen både vasket hår, brugt balsam, lagt ansigtsmaske og siden natcreme, ordnet negle (også dem på fødderne, selvom jeg ikke kan se dem til dagligt) OG jeg fik plukket øjenbryn.
Ved tanken om at skulle i gang med skraberen blev jeg pludselig så mat, så den tager vi en anden dag. - Håber jeg når det, så jeg ikke skal ligge og kigge på de pelsstænger mens jeg presser - vel vidende, at i tiden efter fødslen får jeg da slet ikke gjort det.

Nu har jeg så lige nydt en kop kaffe på sofaen med manden, der brillierede med sin tilstedeværelse en halv times tid på hans vej mellem værkstedet og soveværelset. Nu nyder jeg lige, at her er heeeelt stille, og om lidt går jeg i seng.
- Men ikke for at knalde, nu du ligefrem selv spørger - Bacon

- Helle - ren og nyfriseret

Anmeld

9. januar 2009

Nadi

Nej vi har sgu ikke knallet siden tirsdag sidste uge tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.