Rigtig træls oplevelse ved jordemoder i dag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Tusind taaak

Nej, det gider jeg ihvertfald ikke spilde kræfter på en anden gang, det skal jo helst være en god oplevelse at komme til jordemoder, og det kan umuligt blive værre

ja det er super vigtig at man føler sig tryg ved son jordemoder, så man får spurgt om alle de ting man går og spekulere på, og det kunne du jo ligesom ikke få svar på, når hun var på den måde..

nej det kan umuligt blive værre end den sidste, så tillykke med en ny og forbedret jordemoder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

maryjane

Maalene skriver:

Hej piger...

Var i dag ved jordemoder (34+5), hvor hun med det samme kommenteret vægten... Jeg ved godt, at jeg har taget 19 kg. på og det er for meget - men de sidste 8 uger er der altså kun kommet 4 kg. på, så det var jo i starten det gik galt med vægten...

Men vil absolut ikke mene, at jeg er overvægtig, var fra starten af graviditeten normalvægtig og jeg har masser af vand i kroppen, som jo også har betydning for vægten...

Hun mærkede på maven, men kunne igen ikke skønne en vægt, hun mente, at det var fordi jeg var for stor, og derfor kunne hun ikke få fat om lillepigen og mærke hendes størrelse - så har endnu ikke fået noget skøn mht. lillepigens vægt/størrelse og er altså næsten 35 uger henne...

Sagde også til hende, at jeg døjede med mange smerter i underlivet, hvortil hun siger, at det jo bare er fordi, at jeg er overvægtig...

Siger så også til hende, at jeg gerne vil have en fødestue med kar, hvortil hun siger, at det jo kræver, at jeg ikke tager mere på, for ellers vil jeg ikke kunne komme op og ned i karet...

Og sådan kunne jeg blive ved... ALT drejede sig bare om de forpulede kilo, og synes jo ikke det er slemt, at der er kommet 4 kg. på på 8 uger - det er ½ kg. om ugen - for det var jo i starten, at det gik galt med vægten, men der var der ingen, som kommenterede den...

Havde virkelig glædet mig til at komme afsted til jordemoder, havde skrevet en masse spørgsmål og sådan ned, men blev bare så ked af det, og havde slet ikke lyst til at spørge hende...

Undrer mig også over, at hun ikke kan sige noget med hendes størrelse, synes alle herinde får skønnet vægt, og der er da nogle, som er større end mig... Er da vigtigt, at hun vokser som hun skal, hun kunne ikke engang sige, om hun var stor, lille eller normalstørrelse...

Undskyld det blev lidt langt, men havde lige brug for at komme af med det - håber der sidder nogle derude med lidt trøstende ord

Føj, sikke da et uhyrligt damemenneske! Det kan hun da ikke være bekendt!

Har selv en rådden BMI, men bliver da trods det taget fint nok seriøst, i hvert fald af nuværende JM. Bah!

Anmeld

21. august 2011

***S***

Hvor er hun streng!!! Dumme K......!!!  Øv at du skulle have sådan en dårlig oplevelse, især når man er så langt henne og har en masse spørgsmål og tanker!!

Håber din nye Jordmoder er sødere ved dig og kan give dig nogle svar!

Anmeld

23. august 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

ja det er super vigtig at man føler sig tryg ved son jordemoder, så man får spurgt om alle de ting man går og spekulere på, og det kunne du jo ligesom ikke få svar på, når hun var på den måde..

nej det kan umuligt blive værre end den sidste, så tillykke med en ny og forbedret jordemoder

Havde lige netop lavet en hel seddel med spørgsmål osv. som jeg slet ikke tog frem, for vidste jeg alligevel ikke fik nogle brugbare svar, så det er skønt med en ny JM

Tusind mange tak

Anmeld

23. august 2011

Maalene

maryjane skriver:

Føj, sikke da et uhyrligt damemenneske! Det kan hun da ikke være bekendt!

Har selv en rådden BMI, men bliver da trods det taget fint nok seriøst, i hvert fald af nuværende JM. Bah!

Jaaa, hun var bare RIGTIG baahhh.... Hehe... Men dejligt jeg har fået en ny nu, det kan KUN blive bedre

Anmeld

23. august 2011

Maalene

***S*** skriver:

Hvor er hun streng!!! Dumme K......!!!  Øv at du skulle have sådan en dårlig oplevelse, især når man er så langt henne og har en masse spørgsmål og tanker!!

Håber din nye Jordmoder er sødere ved dig og kan give dig nogle svar!

Tusind taak

Ja, turde jo ikke spørge om noget, så den ny JM bliver bare bombarderet med spørgsmål... Hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.