Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jah det svare nogenlunde til hvordan jeg så ud i hovedet da jeg læste dit forløb. Men hold kæft det var flot klaret, og det lyder da virkelig også til at din smerte terskel er høj.
Super flot gået, og sikke en lækker lille prinsesse der kom ud af det TILLYKKE
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camulla skriver: Puha, sikke en beretning. Havde helt glemt hvor ondt det gør... Og det gør man gladeligt igen Tillykke med hende og hvor ser hun dejlig ud
Puha, sikke en beretning. Havde helt glemt hvor ondt det gør... Og det gør man gladeligt igen
Tillykke med hende og hvor ser hun dejlig ud
PernilleogDennis skriver: Jah det svare nogenlunde til hvordan jeg så ud i hovedet da jeg læste dit forløb. Men hold kæft det var flot klaret, og det lyder da virkelig også til at din smerte terskel er høj. Super flot gået, og sikke en lækker lille prinsesse der kom ud af det TILLYKKE
sarahb skriver: Du lyder DÆLME sej.. Så godt klaret og en dejlig lille pige inhar fået jer, stort tillykke med hende
Du lyder DÆLME sej.. Så godt klaret og en dejlig lille pige inhar fået jer, stort tillykke med hende
Sikke en omgang, håber du er ovenpå igen
Stort tillykke med den skønne lille pige
Nessie skriver: Sikke en omgang, håber du er ovenpå igen Stort tillykke med den skønne lille pige
mange tak skal du have og jo jeg er ved at være der
Puhh sikke en tur du var igennem, men hvor er det flot skrevet..
Tillykke med prinsessen
Mullepigen86 skriver: Puhh sikke en tur du var igennem, men hvor er det flot skrevet.. Tillykke med prinsessen
Mange tak skal du have, rart at du kunne læse dig igennem den
Mange gange tillykke med hende.. hun er da skøn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128