For F.... altså! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

CKH

Håber sådan de kan gøre noget for dig søde...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Kløver

BJNGJ. skriver:

Jeg er 12+4 idag.. 

Min læge er bare blevet  ved med at sige at det forsvinder.. Men jeg er bare stadig dårlig hele tiden..

Og hun er endda selv gravid og har været det samme igennem, og så lader hun mig bare gå..

Har kastet op siden uge 6, så jeg synes altså det er længe at gå før der bliver gjort noget..

jeg kan sagtens følge dig, jeg gik først selv til lægen da jeg var knap 4 mdr henne, og fik pillerne, og nåede ikke rigtig at få begyndt før kvalmen så gik i selv, døjede med det indtil uge 16-17 stykker, håber meget dit snart går væk

Anmeld

18. august 2011

Emily2012<3

Maja84 skriver:

jeg kan sagtens følge dig, jeg gik først selv til lægen da jeg var knap 4 mdr henne, og fik pillerne, og nåede ikke rigtig at få begyndt før kvalmen så gik i selv, døjede med det indtil uge 16-17 stykker, håber meget dit snart går væk

Øv træls da..

Jeg har været ved lægen og få taget blodprøver her til morgen, og så blev jeg vejet.. Og har tabt mig 5 kg siden den 19/7.. :/

Anmeld

18. august 2011

Den lykkelige

BJNGJ. skriver:

Jeg er 12+4 idag.. 

Min læge er bare blevet  ved med at sige at det forsvinder.. Men jeg er bare stadig dårlig hele tiden..

Og hun er endda selv gravid og har været det samme igennem, og så lader hun mig bare gå..

Har kastet op siden uge 6, så jeg synes altså det er længe at gå før der bliver gjort noget..

Årh føler med dig
Mit var også forfærdeligt.. men stoppede fra den ene dag til den anden da jeg var i 14. uge.. Håber det samme sker for dig!!!  

Anmeld

18. august 2011

Emily2012<3

Den lykkelige skriver:

Årh føler med dig
Mit var også forfærdeligt.. men stoppede fra den ene dag til den anden da jeg var i 14. uge.. Håber det samme sker for dig!!!  

Taak skal du ha.. Det håber jeg godt nok også det gør.. Det er bare ikke til at holde ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.