For F.... altså! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Emily2012<3

Hvor er det dog bare træls at have lyst til noget mad, og så 2 sek efter så er man ved at brække sig over tanken om mad..

Jeg har det dårligt hele tiden, og jeg ved sku snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv..

Jeg skal have taget blodprøver og vejes i morgen, for at se hvad der sker..

Kaster jo op, op til 10 gange i løbet af en dag, og kan slet ikke slæbe mig selv ud af sengen..

Jeg er også blevet indstillet til kvalme klinik, men dem har jeg ikke hørt fra endnu..

MEN jeg håber sku snart der vender sig, for det er snart ikke til at holde ud mere..

UNDSKYLD jeg brokker mig.. Ville bare gerne ud med det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Kløver

sender en krammer, var selv dårlig de første 4 mdr af min graviditet, fik nogle piller ved lægen, men så gik det i sig selv efter får dage.

håber snart du får hjælp og får det bedre

stort tillykke med spiren, hvor langt er du henne

Anmeld

17. august 2011

aya-zia

BJNGJ. skriver:

Hvor er det dog bare træls at have lyst til noget mad, og så 2 sek efter så er man ved at brække sig over tanken om mad..

Jeg har det dårligt hele tiden, og jeg ved sku snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv..

Kaster jo op, op til 10 gange i løbet af en dag, og kan slet ikke slæbe mig selv ud af sengen..

Jeg er også blevet indstillet til kvalme klinik, men dem har jeg ikke hørt fra endnu..

MEN jeg håber sku snart der vender sig, for det er snart ikke til at holde ud mere..

pyha kan godt huske det...

ved mig var det KUN cola og chips jeg kunne holde i mig... så det levede jeg faktsik af i 3 måneder... og så en lille smule mariekiks...

jeg tabte mig 5 kg i de første 3 måneder... efterfølgende tog jeg "kun" 5 kg på så alt i alt vejede ejg det samme da jeg startede som da jeg sluttede

Anmeld

17. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Du får lige en KÆMPE KRAMMER smukke! 

Kan virkelig godt forstå at det er for meget . Håber lægen hjælper dig i morgen, for det kan ikke være rigtig at du skal have det så skidt, og døje så meget med det. 

Anmeld

17. august 2011

Gry91

BJNGJ. skriver:

I hear you! 

Er selv i samme båd er det er snart ikke til at holde ud mere 

Min læge ville ikke gøre noget, andet end at give mig en ny tid for at se hvordan det så gik..

Jeg er så sulten! Men kan ikke holde det i mig  tabte 2 kilo, som jeg så nu ligeså stille "tvinger" op igen..

og så lige en  og håber du/vi snart får der bedre ..

Anmeld

17. august 2011

Emily2012<3

Maja84 skriver:

sender en krammer, var selv dårlig de første 4 mdr af min graviditet, fik nogle piller ved lægen, men så gik det i sig selv efter får dage.

håber snart du får hjælp og får det bedre

stort tillykke med spiren, hvor langt er du henne

Jeg er 12+4 idag.. 

Min læge er bare blevet  ved med at sige at det forsvinder.. Men jeg er bare stadig dårlig hele tiden..

Og hun er endda selv gravid og har været det samme igennem, og så lader hun mig bare gå..

Har kastet op siden uge 6, så jeg synes altså det er længe at gå før der bliver gjort noget..

Anmeld

17. august 2011

Emily2012<3

aya-zia skriver:

pyha kan godt huske det...

ved mig var det KUN cola og chips jeg kunne holde i mig... så det levede jeg faktsik af i 3 måneder... og så en lille smule mariekiks...

jeg tabte mig 5 kg i de første 3 måneder... efterfølgende tog jeg "kun" 5 kg på så alt i alt vejede ejg det samme da jeg startede som da jeg sluttede

Jeg har tidliger kunne klare det med saltstænger, men INTET kan jeg holde i mig mere.. 

Får nogle gange tude ture fordi jeg bare gerne vil have noget at spise, men vil ikke kaste op..

Anmeld

17. august 2011

Emily2012<3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du får lige en KÆMPE KRAMMER smukke! 

Kan virkelig godt forstå at det er for meget . Håber lægen hjælper dig i morgen, for det kan ikke være rigtig at du skal have det så skidt, og døje så meget med det. 

Tak søde..

Kan snart ikke holde til det mere..  

Begyndte at hyle helt vildt her for en times tid síden fordi manden tog nogle saltstænger og spistte foran mig..

ÅÅH jeg føler mig bare som en tude prinsesse..

Anmeld

17. august 2011

Emily2012<3

mg91 skriver:

I hear you! 

Er selv i samme båd er det er snart ikke til at holde ud mere 

Min læge ville ikke gøre noget, andet end at give mig en ny tid for at se hvordan det så gik..

Jeg er så sulten! Men kan ikke holde det i mig  tabte 2 kilo, som jeg så nu ligeså stille "tvinger" op igen..

og så lige en  og håber du/vi snart får der bedre ..

Øv hvor er det træls.. 

Jeg kan mærke mine kraveben tydeligere end jeg plejer, og føler min mave er blevet mindre..

Mine lår syner også mindre synes jeg.. :/

Må se hvad vægten siger i morgen når jeg kommer derned.. Håber bare de kan give mig nogle piller eller noget andet som kan hjælpe mmig gennem hverdagen..

Anmeld

17. august 2011

Gry91

BJNGJ. skriver:

Øv hvor er det træls.. 

Jeg kan mærke mine kraveben tydeligere end jeg plejer, og føler min mave er blevet mindre..

Mine lår syner også mindre synes jeg.. :/

Må se hvad vægten siger i morgen når jeg kommer derned.. Håber bare de kan give mig nogle piller eller noget andet som kan hjælpe mmig gennem hverdagen..

Krydser fingre for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.