Jeg skrev igår dette indlæg:
https://www.baby.dk/debat/128148pi1/kend-din-krop/jeg-er-temmelig-nervoes-og-bange.aspx
Jeg var ret nervøs og det har jeg ikke helt haft grund til at være 
Jeg har lige haft ringet derop, og problemet var at jeg mangler alt. Hun har åbenbart via blodprøven tjekket for alt omkring vitaminerne i min krop, og jeg er åbenbart nærmest i bund med alt.
Som jeg vidste lå jern jo for lavt, men jeg har åbenbart et meget stort B12-vitamin mangel, hvilket absolut ikke er godt når jeg samtidig har sclerose....det matcher bare slet ikke godt sammen. B-12 vitamin mangel kan nemlig give nogen af de samme symtomer som ved sclerose, og derfor forstår jeg også bedre at mine symptomer har været så udpræget.
Jeg skulle i forvejen op og have taget blodprøver angående mit stofskifte idag, og skal så samtidig have taget yderligere blodprøver for at tjekke B12-vitamin.
Jeg skal tage jern i 3 måneder, og skal derefter op og have taget blodprøver igen, for at tjekke om alt er i orden.
Men jeg tænker lidt, hvis jeg har været så meget i bund med alle vitaminer i kroppen, mon så det er derfor jeg fik denne blødningsforstyrrelse?
Nu forstår jeg altså langt bedre hvorfor jeg er så træt, uoplagt og svimmel hele tiden.
Tusind tak til alle jer, der forsøgte at berolige mig igår 
Anmeld