En stolt far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. januar 2009

Joan ( Smallie )

Jeg er jo gift med en rigtig bonderøv, som går meget op i traktor og gravmaskiner. Hvergang vi køre forbi en gravmaskine kan han da lige fortælle hvad det er for en og hvordan den er at grave med

Når det så er sagt så har Niels så i et stykke tid kunne sige traktor, bil og lastbil og har kunne kende forskel på dem. Men men her til aften sidder han så med han ynglings bog, hvor der jo sjovt nok er billeder af masser gravmaskiner lastbiler og traktor, og peger på en gravmaskine og siger grav. Jeg kunne se på farmand han vokset lige 10 cm Han var så stolt kunne man se og det er jo bare fedt knægten syntes det er sjovt.

Men ok nu har Niels også været med farmand ude at køre minigraver og gummiged og han elsker det. Så man kan sige han er en rigtig fars dreng

Bare lige lidt her fra.

God aften til jer tøserJoan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

Astrid P

Ha, jeg kan lige forestille mig hvor stolt din mand har været... DYGTIG dreng!

Anmeld

9. januar 2009

bette

hold da op han er da faktisk ret godt med sprogelig.. så god er mikkel ikke til det endnu.. han kan ik engang sige bil endnu

Anmeld

9. januar 2009

Joan ( Smallie )

bette skriver:

hold da op han er da faktisk ret godt med sprogelig.. så god er mikkel ikke til det endnu.. han kan ik engang sige bil endnu

Nu bor vi jo også ude på landet og der køre helt vildt mange traktor forbi her. Og så har mor og far jo en del med biler at gøre, og han er ude at køre bil hver dag. Så jeg vil sådan set ikke sige han er vildt go det er bare lige de ting han har slået sig på.

Men der er sket helt vildt meget med hans prog i den tid han ikke har ville sove om natten, så der sker hvis en masse inde i hans lille knold

Joan som lige nu har en søn der løber rundt med en traktor og siger derktor.

Anmeld

9. januar 2009

Kaufie

Hvor er han dygtig - og ja, det er fedt at se når fædrene også bliver stolte og rørte over de smås fremskridt....

William er en rigtig far-dreng for tiden - men det er dejligt - for jeg har møg-travlt på jobbet og ikke så pokkers meget overskud på Mor-kontoen.

Anmeld

9. januar 2009

Loggidut

ha ha...det var underligt for michael spurgte mig i dag hvad tid de begyndte at snakke rigtigt, og nu kan jeg da melde ham at det begynder nu!

hvor er han dygtig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.