er spændt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder ja så bliver jeg nød til at dele det med nogen. Jeg og min skønne kæreste er gået igang med P-baby. Og søndag skal min menses kommer .. dog pga kvalme, og en følt .. oppustethed og ømme patter samtidig alt dette, har jeg haft en smerte i underlivet som jeg ikke er van til så tillod jeg mig og teste ...

Men negativ for 3 gang. Jeg ved ikke om det hjernen der spiller mig et pus, eller om det måske bare stadig er for tidligt.. havde min sidste mens første dag den 24juli og havde ægløsning den 5..

Må indrømme jeg venter spændt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder ja så bliver jeg nød til at dele det med nogen. Jeg og min skønne kæreste er gået igang med P-baby. Og søndag skal min menses kommer .. dog pga kvalme, og en følt .. oppustethed og ømme patter samtidig alt dette, har jeg haft en smerte i underlivet som jeg ikke er van til så tillod jeg mig og teste ...

Men negativ for 3 gang. Jeg ved ikke om det hjernen der spiller mig et pus, eller om det måske bare stadig er for tidligt.. havde min sidste mens første dag den 24juli og havde ægløsning den 5..

Må indrømme jeg venter spændt...

Jeg krydser fingre for jer:-)

Anmeld

17. august 2011

baby-kom-nu

Uha, kender det så godt!! Er selv gået 3 dage over tid, men med en negativ test  Men går stadig med et stille håb så længe mens ikke er kommet...

Krydser fingre for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.