"Knips" indefra!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Ayasmor

HeidiØ skriver:

Haha, ej det lyder lidt sjovt

Var det nu også.. bare ikke lige når det var offentlige steder eller lign.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Sof

Jeg kender det alt for godt og min privat nurse aka min storesøster sagde at det var mine mavemuskler. Det er ligesom et smæld (føles som ved albuestød) og det er gerne hvis jeg har været bukket forover og retter mig for hurtigt op.

Hendes forklaring var at ens muskler som gravid jo giver sig og bliver rykket noget rundt og hvis man så får brugt dem på en bestemt måde, så kan de godt give sådan et smæld. Intet farligt, bare ubehageligt

Ved ikke om det var det du tænkte på

Anmeld

17. august 2011

HeidiØ

Sof skriver:

Jeg kender det alt for godt og min privat nurse aka min storesøster sagde at det var mine mavemuskler. Det er ligesom et smæld (føles som ved albuestød) og det er gerne hvis jeg har været bukket forover og retter mig for hurtigt op.

Hendes forklaring var at ens muskler som gravid jo giver sig og bliver rykket noget rundt og hvis man så får brugt dem på en bestemt måde, så kan de godt give sådan et smæld. Intet farligt, bare ubehageligt

Ved ikke om det var det du tænkte på

Ja, det kan faktisk godt være det er det .. synes også nogle gange det er bare når jeg går - men ja, det lyder jo egentlig meget logisk, ens livmoder arbejder jo totalt på højtryk!

Anmeld

17. august 2011

HeidiØ

Moms skriver:

Det har jeg ikke prøvet - er heller ikke mere end uge 24. Men det lyder spændende...

De der negle er vel så små, så jeg tror næppe de kan lave en lyd så høj at den kan komme ud igennem alt det vand.

Men hvad med klik med tungen - gad vide om ikke sådan en baby kan det. Eller det kan jo også være babyen prutter

haha

Moms

Hahaha! En prut.. det ved jeg nu ikke!! Mit kom også først omkring uge 30 tror jeg - men det lyder sku mærkeligt. En længere nede har prøvet at komme med en forklaring med muskler der "knækker" - det kan jo være!

Anmeld

17. august 2011

HeidiØ

TrineMine86 skriver:

haha.. det er min mave også begyndt med, fik et chok første gang det skete, det er jo mega højt

Ja ik? Man får totalt et chok jo ..

Anmeld

17. august 2011

TrineMine86

Ayasmor skriver:

Det gjorde jeg bestemt også første gang det skete.. Specielt da jeg var ude at spise med nogle venner på en restaurant. Og da jeg tabte noget på gulvet og lige ville samle det op, så kom det så.. Og selfølgelig lige i køen ved buffen ikke

haha det er da den bedste historie  men nej, det må ikke have været specielt fedt lige i øjeblikket, da det skete..

Anmeld

17. august 2011

Ayasmor

TrineMine86 skriver:

haha det er da den bedste historie  men nej, det må ikke have været specielt fedt lige i øjeblikket, da det skete..

Heheh.. Gad godt at vide hvad de andre tænkte om hende den gravide der "pruttede" ved buffeten.. Men ja du har vist ret, havde nemlig lyst til at grave mig ned lige den dag

Anmeld

17. august 2011

Sof

HeidiØ skriver:

Ja, det kan faktisk godt være det er det .. synes også nogle gange det er bare når jeg går - men ja, det lyder jo egentlig meget logisk, ens livmoder arbejder jo totalt på højtryk!

Man bruger jo også mavemusklerne når man går, så det lyder som om det er det samme som jeg oplever og det er fordi mavemusklerne giver sig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.